Berbakti melalui blog !

by - Isnin, Julai 15, 2013

 

Siapa sangka, kan ? Sebenarnya aku tak buat apa apa pon .. Aku terus update blog mcm biasa .. Alhamdulillah , tak besar mana pon apa yang aku buat .. Yang penting kita ikhlas dalam ‘bercerita’ ..

Ada org pandang rendah pada mereka yang bergelar blogger ni .. Mereka sangka blogger hanya tau cari isu panas jer dan menyebarkan fitnah .. Heeee ..

Apa pon , segala perbuatan kita .. bergantung pada niat kita dan hanya Allah saja yang tau akan niat kita .. Akhirat , sila jawab ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

13 comments

  1. wah..hebatnya...bangga dgn blogger mcm abg ben

    BalasPadam
  2. memang boleh hilang stress bila baca blog En.Ben ni.

    BalasPadam
  3. Speechless..Abg ben mmg awesome :)

    BalasPadam
  4. kerana segelintir yg suka buat entry panas ni, yg lain jadi mangsa huhu tapi jadi blogger ni ada matlamat..kita yg tentukan blog kita mcm mana...

    ape pun tahniah sebab bro da membantu orang ramai melalui blog :)

    BalasPadam
  5. walau blog & blogger kadang2 di pandang macam keji jer.. tapi sebenarnya sekarang blog dah jadi rujukan ramai orang. Tak payah label blog tu buruk ke baik.. kalau kita cari yg baik maka dapat yg baik la kan..

    BalasPadam
  6. erkk tula ramai ingat blogger ni buang masa...padahal bnyak faedah utk pembaca kalau kena apa yg dicari kennnn

    BalasPadam
  7. wah..hebat la abg ben..tahniah..smuge trus sukses ngn blog abg..sgt adore blog abg ben..jujur dan ade informasi. :)

    BalasPadam
  8. Blog saya pun blog biasa aje dan ada juga dapat pembaca yg masalah macam ni.. Mula malas nak layan sbb kita bukan pakar..tapi saya bg nasihat ikut logik akal saya..Alhamdulillah dia semakin pulih :)

    BalasPadam
  9. Blog saya pun blog biasa shj..ada juga dapat pembaca setia yg mempunyai masalah macam ni..mula malas nak layan sbb kita bukan pakar psikologi..tp saya still bg nasihat ikut akal logik...Alhamdulillah sihat pembaca tu..rasa senang pulak hati kan :)

    BalasPadam
  10. Blog saya pun blog biasa shj..ada juga dapat pembaca setia yg mempunyai masalah macam ni..mula malas nak layan sbb kita bukan pakar psikologi..tp saya still bg nasihat ikut akal logik...Alhamdulillah sihat pembaca tu..rasa senang pulak hati kan :)

    BalasPadam