Gedung pakaian muslimah anda

by - Khamis, Julai 04, 2013

 

-iklan-

DESIGNMUSLEEMA.COM  , gedung pakaian muslimah anda

Kami bukanlah orang baru dalam bisnes online telah beroperasi sejak 2009, secara offline dan online. Berskala kecil tetapi bercita-cita BESAR. Kami sedang berusaha untuk meletak nama DesignMusleema sebaris dengan nama-nama besar dengan butik ONLINE yang telah tersohor. Walaupun tidak dikenali satu MALAYA namun kami telah berjaya mencuri pasaran pakaian muslimah dengan produk-produk kami seperti tudung, tshirt labuh muslimah dan barangan kelengkapan haji dan umrah.

BUSANA MUSLIMAH

Pelanggan-pelanggan yang telah memiliki tshirt labuh muslimah dan tudung designmusleema sangat yakin dengan kualiti produk kami. Ini dapat dilihat dengan “repeat order” yang tinggi. Kami membawa jenama AQEELA untuk tshirt labuh muslimah yang telah terkenal dengan kualiti fabrik dan rekaan yang cantik-cantik. Fabrik lycra dan cotton adalah menjadi pilihan. Kami juga mengeluar produk tshirt labuh muslimah polos dari fabrik cotton yang sangat-sangat COOL bila dipakai.

clip_image002

Tshirt Labuh Muslimah

Selain itu produk yang sangat meletop adalah baju menyusu atau “nursing blouse” sentiasa menjadi rebutan ramai. Yang tak menyusukan pun sibuk sangat sebab corak dan rekaan yang cantik-cantik. Dari segi saiz pula kami menyediakan saiz xs hinggalah 4xl.

clip_image004

Blouse nursing

Tudung pula kami pentingkan ciri-ciri bertudung yang mengikut syarie. Tudung-tudung kami kebanyakannya saiz L dari 19 inci hinggalah saiz 3xl iaitu 26 inci. Kebanyakkan tudung-tudung kami ada lapik dagu dan tanpa pengeras supaya senang dibawa bersolat. Rekaan tudung pula terdiri dari tudung twist atau scallop ataupun tudung ala ariani. NAMPAK BIASA TAPI RAMAI YANG TERGILA-GILAKANNYA. Why?? Kami pentingkan kualiti fabrik dan jahitan berkualit dari tukang jahit kami yang professional tu. Fabrik pula terdiri dari jenis lycra, lycra dop dype dan cotton. Supaya hasilnya memberi kepuasan kepada si pemakainya dan everlasting bak kata ORANG PUTIH tu. Tak perlu bayar lebih untuk kualiti.

clip_image006

Tudung twist dengan lapik dagu

clip_image008

Tudung ala ariani dengan lapik dagu

clip_image010

Tudung 2xl mustard

Dengan lace keliling dan ada lapik dagu

HARGA

Sangat-sangat patut lah semuanya dibawah paras RM80.00. Mana nak dapat ! Berbaloi lah sangat.

LOKASI PERNIAGAAN

Kami beralamat di A-4-6, Apartment Kenangasari, Jalan 17/56, 54200 Kuala Lumpur, beroperasi dari rumah sepenuhnya. Sesiapa yang berada di sekitar kawasan ini boleh buat temujanji terus dengan kami ya. No. telefon rasmi masih lag pencinta CELCOM – 019-2883235. Untuk lihat dan rasa produk boleh buat temujanji dengan kami ya..

PRODUK LAIN

Kami tidak berhenti setakat blouse, tshirt labuh muslimah dan tudung sahaja. Kami juga memasarkan kelengkapan solat haji dan umrah di satu lagi blog kami www.telekungmusleema.blogspot.com juga pakaian kanak-kanak muslimah. Kalau saya nak review satu persatu rasanya 10 mukasurat nanti ni. Jadi kita berhenti dulu di sini. Kita akan perkenalkan produk-produk lain dalam sesi ini di masa akan datang ya. Malam-malam ni tak dapat banyak idea melahirkan bait-bait indah. Siang tadi dah pusing satu Kuala Lumpur jumpa pelanggan tetap dan pembekal.

You May Also Like

2 comments

  1. salam abang ben, saya blogger baru sebulan..hehe minta support segmen saya ya..jemput..:)

    Blogger sokong blogger! Blogger, jom ramai2 meriahkan! Segmen : Sebulan Berblog By Shakira

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/07/segmen-sebulan-berblog-by-shakira.html

    BalasPadam
  2. Blouse nursing tu cantik lah.

    BalasPadam