Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 11 Julai 2013

Semanis Kurma : Ibu bapa genius

 

Pergh.. berpeluh aku tengok .. Bukan sbb apa .. Kagum dengan cara didikan mereka yang berjaya melahirkan anak yang cukup bijak .. Hurmm ..

Banyak yang perlu aku perbaiki dan tambah lagi .. Hurmm .. Nak jugak Qhaliff menjadi orang bijak pandai , dunia dan akhirat !

InshaAllah .. Aku tak harapkan dia menjadi genius tapi memadai dgn mampu memberi kebaikkan pada agama , negara dan masyarakat .. Kalau dapat jadi genius , satu bonus buat aku tapi syaratnya , ibu bapanya perlu jadi genius agar dapat menurunkan genius pada anaknya dengan didikan yang betul dan tepat ..

Gulp .. Tiada lagi Upin Ipin ?

4 komen :

nini berkata... [Reply to comment]

yep....saya pon teruja tengok semanis kurma tadi....

Mizz Nanee berkata... [Reply to comment]

sy terlupa nak tonton mlm tadi..bole share 6 surah yg ustaz sebutkan tu?

Herdoni Wahyono berkata... [Reply to comment]

Pasangan yang amat serasi. Sebuah sungging senyuman kebahagiaan. Menurunkan anak-anak yang shalih dan shalihah. Salam cemerlang.

Danial Haiqal berkata... [Reply to comment]

bagi yang ketinggalan untuk tonton rancangan semanis kurma, anda boleh tonton di sini =)
Senarai Episod Semanis Kurma

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI