Gara-gara ‘internet’ hampeh !

by - Jumaat, Ogos 09, 2013

 

Selepas solat Jumaat tadi , perancangan nak ke rumah adik beradik mak mertua aku sebelum ke kubur . Tiba-tiba hati aku tergerak untuk call blogger Que Achmad .. Nak gi beraya la umah dia. Dah la kenduri kawin dia ari tu pon tak gi .. Huhu.. Dah rapat cam adik beradik , kena la gi haaa..

Telefon nokia rm99 aku tu dah seharian mati sbb takde bateri. Jadi aku harap pada telefon wife je la . Aku pinjam jap dan dail no telefon Que ..

Aku serta keluarga aku dan adik beradik wife baru je sampai umah makcik diorang . Dan Que pulak .. Dia awal awal dah bagitau aku yang dia nak datang rumah melalui Whatsapp. Dia call , tak dapat .. Memang la.. telefon aku mati dah ..

 

Tergerak hati tuuuu … Nasib baik aku call dia ! Dan dia kebetulan otw ke rumah wife aku .. Perghhh .. Dan terus aku mintak dia datang ke rumah makcik wife aku .. dia pon sedang buat rumah terbuka jadi elok sangat la join sekali .. hehee.. Dia pon dah bagi kebenaran ..

Gambar atas ni , gambar lama … Gambar masa gi buat photoshoot IN TREND untuk bulan depan ..

Sambung .. Que dan wifenya sampai akhirnyaa.. Dan kali pertama kami beraya .. Sapa sangka kan ? Dari dalam dunia maya , bertemu ke dunia realiti dan seterusnya jadi akrab .. Kuasa Allah ..

Tapi kebengangan aku pada Celcom belum abis lagi ! Nasib baik aku ada broadband Maxis ! Dapat la gak update sebaris dua kata untuk logkan di blog .. Haihh …

Kuasa Allah .. dia gerakkan hati aku untuk call Que yang sedang dalam perjalanan ke rumah wife untuk beraya ! Kalau tak call tadi , mmg takde la rezeki nak jumpa .. dan rezeki Qhaliff dapat duit  raya yang lumayan dari Que Achmad ..

Tq bea ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

1 comments