Rizi Biz Shop : Antara blogshop yang berjaya !

by - Khamis, Ogos 15, 2013

 

Kali pertama aku kenal sahabat ni , 5 tahun dulu .. Dia adalah orang pertama yg mengiklankan perniagaan online di blog aku dan setia hingga hari ini ! Terima kasih !!

Baru baru ni , dia jemput aku untuk hadiri majlis perasmian kedainya yang pertama .. Terletak di Bandar Baru Bangi , kedai ni mmg jadi tumpuan ramai ! Bukak kedai dah tuuuuu !!! Sayangnya aku tak dapat pergi sbb ada hal skit ..

Dan buat kalu pertamanya , aku gi tadi ngan wife.. Kitorang pergi tu untuk beli Jeszlin Oil yang dikatakan bagus untuk bayi dan kanak kanak … Kalau tak sebab tu , aku pon tak tau la bila dapat singgah kedainya tu yang dah berjaya tu !

Tak caya aku kata dia dah berjaya ? Haaa … Cer baca komen kawan kawan di FB …

image

 

Sewaktu aku pergi tadi pon , ramai orang datang membeli. Aku kena tunggu clear skit baru leh tanya itu ini dan staff mereka sangat peramah ! Bagusss !!  Patut ramai datang .. Tu yang penting tuuu..

Apa produk yang ada dijual di sana ? Tu korang leh tengok kat sana … Harganya ? Jangan risau arr…  Ada diskaun .. Leh beli online juga selain terus gi ke kedainya nun di Bangi tu .. Sila rujuk http://rizi-biz.com/ untuk maklumat lanjut yer .. hehehe …

Apa yang aku beli ? Hehehehe ….

Photo

Untuk aku ada .. untuk wife ada .. Dan untuk Qhaliff pon ada ! Qhaliff , aku belikan dia air zam zam botol besar tu haa … Wife , dia beli .. produk wanita la cam serum anti gugur rambut dan beberapa produk lagi .. Hehehe ..

Aku ? tuuuu.. saja nak test baju tuu… nak tau berkesan ke tak .. hehehe .. Kalau berkesan , aku bagitau … Kalau tak berkesan , aku bagitau gakk . hahaha.. Jangan marah aa boss …

You May Also Like

2 comments

  1. Nape website kene tutup??? Ade jual brg terlarang ke???
    Sy sekarang terpaksa cari pemborong yg lain.

    BalasPadam