Qhaliff marah daddy !!

7:54 PTG
  Heheeh .. Guna gambar lama .. Malas nak amik gambar baru .. boleh ? Hahaha .. Kenapa Qhaliff marah ? Gini ceritanya .. Petang ta...

Sebijik rupanya ..

11:46 PTG
  Sama kannn ? Haaa.. Rambut ? Rambut tu dah kena potong manakala Qhaliff lak aku nak simpan rambut dia nak buat cam rambut .. Walaupu...

Pandai memujuk ..

10:00 PG
  Dia tahu bila aku marah .. Bila aku marah , dia akan buat muka seposen . Pastu cuba buat lawak ngan aku ! Atau akan cuba buat aku berb...

Dia yang rosakkan !

9:15 PG
  Nak kata apa lagi ?? Tiap kali aku tertinggal remote ni , dpt kat dia .. dia hempaskan ke lantai dgn kuat utk pastikan penutup rem...

Mencabar kesabaran ..

12:32 PG
  Comelll je dia bila gini kan ? Perghh … rasa nak gi cium gigit jee dia .. Bila dia dah mula aktif , tersangat aktif .. aku kena ikut...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI