Bersantai bersama rakan dan keluarga di Flora Kafe , Ampwalk ! - BEN ASHAARI

Bersantai bersama rakan dan keluarga di Flora Kafe , Ampwalk !

Tak tau kat mana nak meraikan si dia tersayang atau sahabat yang disayangi ? Jika anda berdekatan KL , maka aku boleh syorkan di Floria Kafe , Ampwalk .. Jalan Ampang .. Tak jauh dari KLCC pon ..

Kenapa aku syorkan kat sana ?

Macam macam pakej ada ! Dan harganya sangatlah berpatutan .. Kan ? Tak caya , leh gi masuk page Flora Kafe AmpWalk untuk bertanya sendiri ..

Ok , nak diceritakan ..aku dan rakan blogger baru baru ni ada la buat sikit majlis meraikan harijadi rakan tersayang kami .. heheeh .. En. Najeeb Abdullah  dan Fiza .. Menangis si Najeeb  bila kek dihidangkan depan dia .. Maklumlah , SUPRIIIIIIIIISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ! Menitis air mata .. Nyaris dia nak peluk nyonya yang kebetulan lalu kat situ .. hehehe .. Fiza lak , cool jer .. Maklumlah , suami ada kat situ .. Tak kpop la menitis air mata kan ? Heheheh ..

Menariknya , kengkawan kat situ pon leh join tiup kek tu .. Maklumlah , kawan kita tu dah menitis air mata .. Sebelum air mata tu masuk ke dalam kek , baik kita padamkan lilin tu … heeee ..

Dan selepas tu semua bersantai .. lepak , lepak .. berbual dan makan hingga keyang sangat !

image

image

Simple kan ? Takde la nak formal formal gitu haa.. Tempat dia pon tenang jer .. Makanannya pon , mmg sedap la .. Itu tekak aku .. Tekak orang lain , tak tau la yer .. heheeh ..

Oh ya , masakan tradisional woooo .. Asyik asyik nak makan makanan barat je kat tempat tempat gini .. Sesekali ubah selera .. Dengan deconya yg amat selesa , kebersihan yang terjaga pastinya akan membuatkan lebih berselera ketika menjamu makanan yang dihidangkan..

Kalau nak gi sini atau nak menempah , pastikan cepat sbb selalu penuh woooo ..

Kepada yang berminat , sila  hubungi pihak Flora Kafe di talian 03-21618010 / 017-3024112 (Mell) . Alamatnya pula ialah di Flora Kafe , Lot G.02-G.05 , Ground Floor , The AmpWalk , 218 Jalan Ampang , 50450 Kuala Lumpur.

Guna je Gps , confirm jumpa !

9 ulasan:

  1. saya celebrate anniversary & bday suami kat sini...

    BalasPadam
  2. Nyonya mana pula Jeeb nak peluk , adeh la...

    BalasPadam
  3. PENTIPU!! mana ada nangesssss!! HAHAHAHAHA! tHanks kawan2... ai lebiu!

    BalasPadam
  4. Hahahha, xmacho jeeb nangisss. Wa mmg slalu cool. Errr cool ke?ekekekeke

    BalasPadam
  5. salam, suka suki je dtg belog org utk komen.hehee

    BalasPadam
  6. Tempat nih mmg best..dayah pi bulan puasa hari tu... dia siap sediakan surau lagi.. tiptop sangat.. makanan pun sedap kan.. teringat pulak hai..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.