Temubual dengan wartawan majalah Ibu dan Anak

by - Khamis, September 12, 2013

 

Majalah ni masih baru lagi di pasaran. 6 keluaran baru .. Ok la , kan ? Aku terima pelawaan mereka dengan rasa bangga di hati. Yelah , blogger semakin mendapat tempat di dalam majalah terutama blogger lelaki yang tak memperagakan shawls .. hehehe ..

Aku terima panggilan telefon dari Puan Mastura , wartawan yang ditugaskan untuk menemubual aku dalam ruangan Timang Timang di dalam majalah Ibu Dan Anak .

Menurutnya , aku adalah lelaki pertama yang menghiasi ruangan itu dan juga majalah tu kalau tak silap aku la .. Yelah , majalah IBU DAN ANAK .. Aku pon bertugas sebagai ibu gak kan ? Heehe ..

Seperti yang dijanjikan , aku ke Alamanda jam 3 petang bersama Qhaliff . Bertemu di tempat yang penuh pokok buluh ni , untuk sesi bergambar. Serius , tempat ni mmg cantik dan ramai tak tau kewujudannya.. Hehehe ..

Cuaca agak panas dan Qhaliff , aku ingat dia dah cukup tidur untuk menstabilkan mood dia rupanya .. tidak ! Adehh .. Kan sini gak dia wat hal ..

Memang berpeluh la aku dibuatnya ! Adoii.. Susah benar nak tangkap gambar aku dengan dia ..

 

Ke sana sini dia berlari dengan memegang daunan sebagai alat mempertahankan diri ! Tak cukup dengan daun , spek aku jugak jadi sasaran ! Haihhhhh ..

Selepas bergambar , baru la sesi berbual .. Aku mintak dibuat kat Roti Boy. Sejuk skit kat sana . Namun Qhaliff masih tak reti duduk senyap. Memang menduga kesabaran aku sungguh ..

Sempat buat setengah jam jer kat situ. Tak banyak dapat diceritakan sbb dok kejar Qhaliff jer .. hahahhaa .. adoiyaiiii .. Sabor jer ler..

Jam 4 petang.. selesai . Menurut Puan Mastura , inshaAllah bulan depan terbit isu ni .. Aku tengok dah keluaran bulan ni .. Memang kemas la majalah ni.

Terima kasih Ibu dan Anak ..

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

13 comments

  1. makin memuncaklah populariti lps ni. congrats!

    BalasPadam
  2. syabas bro..memang terbaik...mungkin akan tercalon terima anugerah di Hari Bapa nanti..hahaha

    BalasPadam
  3. Abg ben.. ape email?ade private thing nak tanye lah...

    BalasPadam
  4. tahniah... kalau nak interview org ada anak kecik kena ada persekitaran yang sesuai ben.. contoh tempat ada banyak mainan yang melekakan..

    BalasPadam
  5. cantik tempat ni.kat mana ni abg ben.

    BalasPadam
  6. Tahniah abg ben...sy nk mintak tlg,klau x keberatan dan tidak menyusahkan nk mintk abg ben share kejayaan abg ben sekarang. Tq

    BalasPadam
  7. Tahniah ben moga terus murah rezeki

    Cantik tempat tu

    BalasPadam
  8. Tahniaaahh Ben...! Hahaha...keletah Qhaliff ya, agaknya xnak daddy dia glamour, dia yg nak glamour...tu yg duk haruk sana sini tuh...hahaa...

    *psst, pasni akak sunting majalah Mami Jarum pulak eh.... ^__^

    BalasPadam
  9. murah rezeki ko Ben dan Qhaliff...

    BalasPadam