DONNA ANGGUN , membantu para wanita berniaga online dari rumah !

by - Isnin, Oktober 07, 2013

 

Pada 13 September yang lalu telah berlangsung Majlis Perasmian Produk Hebat Terbaru khas oleh DONNA ANGGUN yang mengandungi 13 Khasiat yang diinginkan Oleh setiap wanita . DONNA ANGGUN adalah syarikat yang dimiliki oleh 2 orang wanita suri rumah yang membantu para wanita berniaga online dari rumah.

Puan Nursalwana Tamin dan juga Puan Siti Sara salim yang berpengalaman selama 4 tahun dalam perniagaan menjalin kata sepakat untuk membangunkan satu produk yang sememangnya diinginkan oleh setiap wanita hari ini.

clip_image002

Gambar 1 : Puan Wana Tamin & Puan Sara Salim Bersama Anak- anak kurang upaya dari PDK Sungai Choh untuk sumbangan Zakat Syarikat bagi setiap keuntungan belian oleh Pelanggan Donna Angun.

clip_image004

Gambar 2 : Stokis Diberikan Seminar bertajuk “KEBINTANG

clip_image006

Gambar 3 : Barisan 25 Stokis DONNA ANGGUN Bersama Pengasas

di FACEBOOK SELURUH MALAYSIA . Jom klik STOKIST DONNA ANGGUN

clip_image008

Perasmian oleh Penolong Pengarah Pembangunan Usahawan MARA : Puan Norafidah.

clip_image010

Gambar 6 :Orang Cina juga memberi sokongan kepada penghasilan produk yang menjimatkan ini.

clip_image012

clip_image014

MATLAMAT DONNA ANGGUN

CRAYON YOUR LIFE AS A MUSLIM

Pengasas Donna Anggun Juga menggalakkan Zakat, Derma dan menyayangi orang lebih tua orang yang kurang upaya menghormati antara satu sama lain walau dimana kedudukan kita.

MENJUAL SAMBIL BERBAKTI KEPADA AGAMA BANGSA DAN NEGARA.

Itulah matlamat 2 orang surirumah ini yang kini telah pun mempunyai lebih 25 stokis di sluruh Negara Malaysia, Singapura Dan Brunei.

Para Wanita Khususnya Jom Beri sokongan Keatas Produk yang sangat hebat ini. MELOGRANO Hebat bukan sahaja kerana produknya. Ia hebat kerana ia juga diniagakan secara Online oleh Semua Stokis dibawah Syarikat masing-masing. Melograno Hebat kerana wanita kini mampu berjimat dan anda pasti tentang kemana arah tujuan belian anda. Kerana Donna Anggun adalah sebuah syarikat yang mementingkan kepentingan seluruh muslimin muslimat seluruh Malaysia khususnya.

MENJUAL & BERBAKTI

JOM MEMBELI SAMBIL MENYUMBANG WANG BELIAN ANDA KEPADA ANAK-ANAK YATIM, ORANG KURANG UPAYA DAN ORANG TUA & BADAN BADAN NGO YANG MENGUTAMAKAN KEPENTINGAN ORANG ISLAM.

 

clip_image002[7]clip_image004[7]

Puan Sara & Puan Wana Bersama anak anak kurang upaya PDK Sungai Choh

Idea dan cadangan ini tercetus kesan dari keinginan mereka sendiri dan keinginan pelanggan- pelanggan mereka sendiri yang berhabis lebih RM500 untuk menjaga kulit mejaga muka, menjaga dalaman dan menjaga diri agar terhindar dari penyakit.

clip_image002[5]

Gambar 2: Produk DONNA ANGGUN yang pertama MELOGRANO mempunyai 13 KHASIAT ISTIMEWA YANG DIINGINKAN OLEH WANITA.

JIKA selama ini anda menghabiskan RM100 UNTUK JAMU KETAT, RM100 UNTUK COLLAGEN RM100 UNTUK ANTIOKSIDAN RM100 untuk PRODUK YANG MENGHASILKAN SUSU YANG BANYAK & RM100 UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA YANG KENDUR .RM 100 UNTUK PELAWASAN DAN PENCERNAAN Bukankah tanpa sedar anda telah menghabiskan RM600 sehari???

clip_image004[5]

Gambar 3 : Betul tu Ramai wanita tidak sedar kemana wang mereka pergi untuk cantik.. adakalanya perbelanjaan mereka melebihi had yang sepatutnya mereka habiskan.

MELOGRANO Oleh Donna Anggun Meliputi semua keinginan wanita antara fungsi nya adalah

clip_image006[5]clip_image008[5]

 

clip_image014[5]clip_image016

clip_image018

clip_image020

Dan banyak lagi yang belum dibongkarkan Oleh Pihak DONNA ANGGUN tentang kebaikan Melograno.

Di kesempatan ini juga Donna Anggun ingin mewar-warkan senarai stokis kawasan yang masih diperlukan dan masih kosong

clip_image022

You May Also Like

16 comments

  1. Berita baik ni--
    boleh cuba enter bisness ngan Donna Anggun

    BalasPadam
  2. menarik ni abang ben... ^_^...thanks for sharing...

    BalasPadam
  3. Salam semua..sy rozza stokis Donna Anggun.. Tak rugi bg anda utk mencuba.. 13 khasiat dlm 1 botol merangkumi aspek kesihatan & kecantikan utk wanita pada harga yg sgt berpatutan.. meh2 order dgn sy.. dh tentu free postage utk anda selain hadiah misteri.. www.facebook.com/AnggunVista .. pm/sms/call/watsapp:012-7015507.. ♥♥ ;-)

    BalasPadam
  4. Hai semua..sy rozza, stokis Donna Anggun.. tak rugi anda mencuba.. 13 khasiat dlm 1 botol yang merangkumi aspek kesihatan & kecantikan bg wanita dgn harga yg sgt berpatutan.. jgn segan silu.. meh order dgn sy.. free postage & hadiah misteri utk anda.. pm di fb www.facebooj.com/ AnggunVista, sms/call/watsapp : 012-7015507..♥♥♥ ;-)

    BalasPadam
  5. Salam semua..sy rozza stokis Donna Anggun.. Tak rugi bg anda utk mencuba.. 13 khasiat dlm 1 botol merangkumi aspek kesihatan & kecantikan utk wanita pada harga yg sgt berpatutan.. meh2 order dgn sy.. dh tentu free postage utk anda selain hadiah misteri.. www.facebook.com/AnggunVista .. pm/sms/call/watsapp:012-7015507.. ♥♥ ;-)

    BalasPadam
  6. As salam abg Ben.. Terima kasih sebab sudi support produk Donna Anggun iaitu Melograno.
    Kepada yang berminat utk mendapatkan produk Melograno boleh hubungi saya Ayu hp no 0176933799 atau like page saya casa sutra beaute . Tq semua

    BalasPadam
  7. Salam. Sesiapa yg berminat ank cuba melograno by donna anggun ni. Jom whatsapp saya 0123257422...produk ni mmg sangat best jangan malu2 nak call or sms okay...

    BalasPadam
  8. As salam.. Tq abg Ben sebab sudi support produk Donna Anggun iaitu Melograno.
    Kpd yg berminat nak mendapatkan produk kami boleh hubungi Ayu hp no 0176933799 atau like page kami casa sutra beaute. Terima kasih 😄

    BalasPadam
  9. Salam. Sesiapa yg berminat ank cuba melograno by donna anggun ni. Jom whatsapp saya 0123257422...produk ni mmg sangat best jangan malu2 nak call or sms okay...

    BalasPadam
  10. Salam, boleh dapatkan produk terbaik & teranggun ni dari saya... Saya dah cuba hampir sebulan, ternyata kesannye sangat berbeza dr produk lain. MElograno mmg memenuhi impian wanita saya... Bole call/sms/whatsapp ke 019-7203833 untuk info lanjut...

    BalasPadam
  11. Salam.. Sesiapa nak cuba Melograno bole sms/whatsapp saya di 019-7203833.. Saya dah cuba produk ni hampir sebulan, ternyata kesannya sgt bbeza dari produk lain.. Melograno memang hebat krana ia dh penuhi impian saya sebagai wanita.. Jom cuba para wanita....

    BalasPadam
  12. Salam Abg Ben, terima kasih di atas kesudian anda memberi sokongan kepada Donna Anggun. Kepada para wanita di luar sana yang berminat untuk mendapatkan produk MELOGRANO dari Donna Anggun boleh hubungi kami Pesona Vista Beauty di talian 016-7262042 atau kepada pelanggan dari Singapura anda boleh hubungi Sarah di talian +6591868967. Free postage + free gift. Terima kasih.

    BalasPadam
  13. Salam semua, kami dari Pesona Vista Beauty antara stokis Donna Anggun, ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Ben Ashaari, kerana sudi memperkenalkan dan berkongsi mengenai Donna Anggun dan sekaligus memberi sokongan kepada Donna Anggun kepada para pembaca blog di luar sana. Justeru kepada para wanita di luar sana, yang berminat ingin mencuba produk sulung Melograno dari Donna Anggun boleh menghubungi kami Pesona Vista Beauty di talian 016-7262042 dan kepada yang berada di Singapura anda boleh hubungi kami di talian +6591868967 (Sarah). Alhamdulillah, di antara testimoni yang diterima, kesan pengambilan boleh dilihat seawal 2 minggu. Ayuh hubungi kami segera, promosi free postage + free gift menanti anda.

    BalasPadam
  14. salam dear allz <3 <3 <3...

    saya ellia dari sri bella stokis Donna Anggun N.9
    Berminat mendapat produk MeloGrano .... SMS/Whatapps saya ditalian 014 3383637 ...

    BalasPadam
  15. minat berniaga..??
    jemput ke blog saya untuk perkongsian bersama
    ---->http://bit.ly/1pQemPp

    BalasPadam