ELZ BEAUTY , untuk anda !

by - Rabu, Oktober 16, 2013

-iklan-

 

Kami adalah orang baru dalam bisnes kecantikan online, telah beroperasi sejak Julai 2013, secara online. Berskala kecil tetapi bercita-cita BESAR. Kami sedang berusaha untuk meletak nama ELZ BEAUTY sebaris dengan nama-nama besar dengan kedai ONLINE yang telah tersohor.

Walaupun tak dikenali satu MALAYA namun kami telah berjaya mencuri pasaran dan memiliki rangkaian/pelanggan tetap melalui jualan produk-produk kami yang PELBAGAI seperti produk-produk kecantikan, kesihatan & pelansingan serta servis kami yang TIP TOP, Mesra dan Cepat!

Kini, kami ingin melebarkan sayap dengan penambahan rakan kongi atau partner atau member yang sering dikenali dalam laman maya sebagai 'agen dropship'. Jangan silap faham. Fungsi yang sama, cuma nama yang berbeza.

Di Elz beauty, anda tidak dipanggil Dropship tetapi MEMBER. Kerana, anda boleh mendaftar dengan kami sebagai ahli untuk menikmati HARGA MURAH setiap kali membeli dan jika mahu, anda boleh berniaga seperti dropship. Anda tidak perlu modal, tidak perlu simpan barang, tidak perlu pos barang, hanya perlu bertindak sebagai orang tengah, iaitu PROMOTE sahaja & ambil order. Dan anda otomatik menikmati 'untung atas angin'!!

Di Elz Beauty, anda boleh menambah KEUNTUNGAN juga jika berjaya memperkenalkan pelanggan baru atau membawa pelanggan baru kepada kami. Kami akan memberikan BONUS di atas usaha anda itu! Bayangkan, anda mendapat zero percent/0 nilai dari usaha anda mempromote itu dan ini, tetapi, dengan Elz Beauty, kami amat menghargai usaha anda!

Kini, kami juga bakal tampil dengan produk sendiri... yang mementingkan pemeliharaan dan pemuliharaan kulit muka dan badan, iaitu ELZAA SKINCARE & BODYCARE! Kami akan update tentang produk ini dalam entry akan datang! See u soon.... :)

Boleh PM atau hubungi fb/No di bawah utk order atau mendaftar sebagai ahli...:))

Fb Page : ELZ BEAUTY

Page Owner : SAFIA

Blog owner : SOFFYA CIK BULAN

No Fon utk Wassap/Wechat/ :


0179212631

You May Also Like

1 comments