30 ribu LIKES ? Sejarah ni !!

by - Ahad, November 10, 2013

 

image

Lebih 30 ribu LIKE , 888 komen dan yang SHARE hampir 1,300 !! Adehhhh .. Aku tak sangka sebenarnya. Aku tertarik dengan info yg tertulis di dlm gambar yang dah ramai kongsikan ni . Rupanya , bukan aku saja yang tertarik .. hehehe ..

Bukan apa , aku jarang la nak kumpul kumpul LIKE ni melainkan kalau ada contest. Tu pun dulu dulu. Skang ni tak gemar dah nak join contest bercorak LIKE LIKE ni.. hehe ..

Apa yang menarik minat aku ialah , orang kita ni mmg gemar ‘berbahas’ dalam ruang komen eh ? Tak kira la di FB ke , blog ke .. asal ada ruang REPLY atau COMMENT , pasti diisi dengan jayanya. Pastu bila ada yang tak senang dengan komen tu , maka mulalah perbahasan ..

Bagus gitu cuma yang tak bagus ialah bila ada yang mula guna bahasa kesat atau tak comel .. Tu yang kureng tuuu .. Tamo la gitu ehh ..

Oh ya la .. ada yang kata aku pengumpul LIKES ..hehehee .. Maaf la yer , aku baru nak aktifkan semula page aku ni setelah lama terbiar sepi. Bila aku tumpu yang ni , Twitter aku lak terbiar sepi .. Aiyoooo .. Susah woo mau kasi keadilan .. hahaha ..

You May Also Like

5 comments

  1. kan... saya kadang-kadang suka juga join benda2 ni, tapi bila dah keterlaluan..saya unfollow or unfriend je.. bukan apa, dari tambah macam2 benda entah hape2..baik unfriend, unfollow or unlike,, at least takde lah menyemak fikiran, kan?

    BalasPadam
  2. lor.. patot twitter sunyi punnn..

    BalasPadam
  3. hu3..bro pun susah dah kasi sama adil antara fb dgn tiwtter aku lagi la..masa mmg terhad tu media social ni

    BalasPadam
  4. Siapa tak kenal ben ashaari...yang mengata tu patut berusaha untuk jadi sama atau setidak2nya hampir sama..satu lagi...ada ke paksa orang suruh klik LIKE?.. Kan ikut keikhlasan memasing, itu pun nak jadikan isu...

    BalasPadam