SCARF PERFUME , khas untuk anda !

by - Isnin, November 25, 2013

 

Pernah dengar SCARF PERFUME ? Ok , biar aku jujur je la yer ..  Ini kali pertama aku mengetahui mengenai SCARF PERFUME. Itu pun melalui rakan aku , baru baru ini.

Dan aku terima sekotak untuk percubaan. Apakah ianya seperti yang rakan rakan di Facebook katakan setelah aku bertanyakan mengenai SCARF PERFUME ?

Antara pendapat mereka ialah :

  • Sy suka kaler hijau! Hehe.. Tp sume bau best sbnrnyaa..
  • wangi dan murah
  • macam best je... mana nak beli?
  • aritu dapat hadiah, sebotol yg wane kuning tu..bau die kuat sgat..macam pening sikit bile pakai
  • Sy pnh...tpi mcm yg cik Yang Ayesha ckp, bau die kuat sgt...penin bile calit2 kat baju wlupn sikit....mgkin sstgh org lain ok, tpi sy x bleh

Ok , ada yang dah cuba .. Mereka beri pendapat mereka dan ada yang berminat nak cuba .. Camana pulak dengan aku ? Sebenarnya SCARF PERFUME ni direka khas untuk wanita tetapi aku nak cuba sendiri ! Wife aku , ok je semua bagi dia .. Semua wangi jer .. Hehehe ..

Terus terang  aku cakap la kan .. Aku try tiga wangian dah dan ketiga-tiganya wangi bagi aku termasuk yg botol kuning ( SMART AND CASUAL ). Aku tertarik dengan bauannya ! Serius !!

Yang penting ,dengan size yang sangat mudah dibawa ke mana mana dan harganya yang murah pasti akan membuatkan aku jadi pelanggan tetap ! Dan , boleh dibawa solat skali !

Tak jadi dah nak beli perfume yang harga beratus ratus ringgit .. Jimat !

Amacam ? Ada kawan tanya camana nak beli ? Haaa … Aku tau dah ! Bukan kawan tu je tanya camana nak beli .. adik aku sendiri pon nak beli ! Hehehe .. Tertarik dengan bau dan botolnya la tuuu .. hehehe ..

Bagi mereka yang berminat nak membelinya , boleh hubungi agen penjual mereka di SINI dan andai nak mengetahui dengan lebih lanjut mengenai produk ini , bolehlah ke website SCARF PERFUME .

Kalau masih tak yakin dengan SCARF PERFUME , apa kata ke fan page mereka di Facebook , SCARF PERFUME.

 

Amacam ? Hehehehe … Tertarik kan ? Tunggu apa lagi ..

You May Also Like

8 comments

  1. terbaik lah... mesti cuba segera neh
    :D tq for info

    BalasPadam
  2. Bau utk botol warna biru dan hijau memang best sangat.
    Selang seli gilir2 pakai.

    BalasPadam
  3. haha..bau die mmg lah best abg ben..saya rase perfume ni mmg btul2 jimat la..sekali sembur je, bau die melekat sampai ke petang..tu yg saya pening tu..wangi sangat

    BalasPadam
  4. boleh bawak solat..?
    wahh.. usha lah..

    BalasPadam
  5. askum..hi sy Mar, dealer #scarfperfume ni..boleh pm/wassap 011-28225265.. @ LIKE page Sista Perfume. Semua ready stok dan de promosi utk year end sale ini. Bau yg wangi mmg xnyesal lah :)

    BalasPadam
  6. Askum..hi saya Mar, dealer sah SCARFPerfume ni..utk oder leh pm/wassap ke 011-28225265. ada promosi dan free gift sempena Y.E.S ni.LIKE page Sista Perfume utk details..yg pasti tak nyesal punyelah :)

    BalasPadam