Akhirnya , set home teater PIONEER milik ku !

by - Jumaat, Disember 06, 2013

 

Yang ku idamkan , bertahun tahun lamanya .. Andai aku punya rumah sendiri , ruang tamu yang luas .. Maka , aku akan hiasi dengan set home teater !! Berdentum ko nanti rumah aku .. hahaha ..

Satu hari tu , aku dihubungi oleh wakil PIONEER .. Bincang punya bincang , maka .. Tadaaaaa .. Lihatlah di bawah ini !! Betapa gembiranya aku bila impian menjadi kenyataannnnnn . Tak tau la nak cakap camana .. hati punya gembira wooo !

Aku dihubungi melalui email untuk mengambil set home teater PIONEER ini di ibu pejabat PIONEER , Kuala Lumpur. Sepantas kilat aku ajak abang aku yang kebetulan ada di rumah memandangkan aku tiada kenderaan untuk pergi ke sana .. Hehehe.. Rezeki jangan ditolak..

Tepat jam 12.30 tengahari , aku tiba di situ dan naik ke tingkat 16 untuk berjumpa dengan pegawai yang menguruskan pemberian unit ini kepada aku iaitu En. Ryan..

Penuh satu Mpv .. Ada 5 unit untuk aku iaitu VSX 923 , S-ER2L4 , S-ESR2CR , S-MS3SW dan BDP-160. Apakah semua ini ? Heheheh . Tu kena tunggu laa cerita yang berikutnyaaa …

 

 

Tadaa .. Akhirnya sampai ke rumah aku. Tak sabar nak bukak dan pasang ! Hehehe .. Aku whatsapp jiran aku .. Ajak dia sama sama pasang .. Yelah , nak pasang sorang sorang kang , ada pulak salah pasang. Sekurangnya bila 2 orang pasang .. leh gak berbincang andai ada yang tak kena kan ?

Operasi memasang bermula .. Apakah kesudahannya ? Hehehe .. Tunggu aku cerita di lain masa .. Maklumlah , nak pasang ni kena bagi komitmen sepenuhnya .. Hehehe .. Bukan senang mau dapat wooo .. Dah dapat , kena jaga betul betulll .. huhu..

 

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

10 comments

  1. Wahhh untung nya dia...

    Tapi kalau bab pasang tu , jangan lah ajak qaliff sb rasanya kalau ayah dia pasang sebelah sini..si qaliff tlg bukak sebelah sana..hehehe

    BalasPadam
  2. Sila anjurkan kejohanan karaoke sedas bang!

    BalasPadam
  3. berdentum tu jangan sampai larut malam sangat ek abang ben...amboiii si kecik tu bukan main lagi dia ngadap gadjet yer kat dalam gambar tu...

    BalasPadam
  4. Untungnya En. Ben...
    Si kecik tu pun macam anak saya juga. Dengan gadget memang tak boleh pisah.. Tambah2 bila tengok gambar ultraman. :)

    BalasPadam
  5. bertuahnyer abg ben..tahniah..rezeki anak2..

    BalasPadam
  6. Pioneer memang best bro ... aku pun ngidam gak .. hahahaa... takat ngidam je la ... yang ada ni pun beli set yang taukey kedai tak mo dah .... set apa ntah .... bunyi pun dah hilang sebelah.

    Memang terbaik.

    BalasPadam
  7. wah...rezeki jgn di tolakkk..untoooong la...syok la qhaliff tgk cartoon dia dentum dentam pasni...hehehehe
    terase kecemburuan teramat dah ni...hahahahaha

    BalasPadam
  8. tu Qhaliff ke tgh main lappy?

    huhuhu dah mcm engineering IT dah...

    nak jejak Pak Lan lettew... ehhehehe

    BalasPadam