LAWAK KE DER 3 , tonton dan menang !

by - Sabtu, Disember 07, 2013

 

LKD-blog

Dah layan ? Belum ? Hehehe .. Aku layan dah ! Ada orang kata , yang Lawak Ke Der 1 lagi best ! Tapi ada yang kata 2 lagi best ! Ok , bagi aku .. semua best ! Tapi yang ke 3 ni , ada dua muka baru iaitu Douglas Lim dan Jambu ! Ok , aku tengok dah ! Memang pecah perut la layan lawak diorang ni !!

Aku tonton baru baru ni Lawak Ke Der 3 di Istana Budaya bersama rakan rakan blogger yang lain . Rugi laaa tak gi layan ! Ramai blogger kata mmg best yang ni terutama Douglas Lim. Tak caya ? Gi la tengok sendiri ! Hehehhe ..

Terima kasih kepada ESCAPE kerana memberikan peluang untuk menyaksikan pementasan Lawak Ke Der 3 secara langsung di depan mata ! Takde edit edit punya .. Live okeh !

Khabarnya Lawak Ke Der 3 mendapat sambutan hangat ! Benarkah ? Hehehe.. Kalau aku sendiri terpaksa cari parking sewaktu datang ke Istana Budaya tempoh hari , pastinya ianya bukan sekadar khabar angin ! Ianya benar la tuuu .. kan ?  Hee..

Ok ok .. cerita banyak tamooo .. Berita baik untuk peminat Lawak Ke Der 3 dan pelanggan ESCAPE . Terlebih dahulu , apa itu ESCAPE ? Buat pelanggan CELCOM pasti tau kan ? Hee.. ESCAPE merupakan dunia hiburan peribadi korang yang boleh korang bawa ke mana sahaja , di hujung jari korang je .. Dengan ESCAPE korang boleh menikmati pelbagai video hebat, filem, konsert, berita, acara terkini dan banyak lagi … Paham dah ? Ke tak paham lagi ? Tak paham lagi , layari www.ESCnow.com sekarang .. cepat !

Ok .. apakah berita baik itu ?  Kini korang boleh tonton Lawak Ke Der 3 secara eksklusif di ESCAPE mulai 31/12/2013  , selama 6 bulan. okeh !! Confirm puashati punya laaa .. kan kan ?

Selain dari menonton Lawak Ke Der , korang berpeluang juga memenangi hadiah yang ditawarkan oleh CELCOM menerusi Cuit-Cuit Menang Duit @ ESCAPE yang mana hadiahnya ialah wang tunai sebanyak RM5 ribu , setiap hari !!

Cara untuk menyertainya ???

Mudah je pon.. Mulai 7 hingga 27 Dis 2013, pelanggan Celcom perlu menonton YouTube Channel – cuit-cuit @ESCAPE atau klik: https://www.youtube.com/channel/UCj_-0IGMHwc2r7tDLv2De2g setiap hari bagi menjawab satu teka-teki yang akan dikemukakan oleh pelawak Lawak Ke Der 3.

Kemudian Pelanggan Celcom dikehendaki meneka dan menghantarkan jawapan yang tepat dengan cepat ke 20888. Jawapan tak perlu panjang. Cukup dengan hanya satu perkataan.

Paham ke tak ni ???? Macam takkk je.. Macam tak jerrr .. Hehehe .. Kalau tak faham , tak peeee .. Sila layari laman web ESCAPE sekarang jugak !! Hee… Jangan mara aa… Guwau jugaa .. Cepat la klik ..

ESCAPE ..Best ke tak ??

Lebih daripada 500 filem dan rancangan untuk dipilih merangkumi pelbagai genre (Aksi, ngeri, komedi, drama, seram, cinta) . Korang boleh pilih dan tonton mana mana sekali pun ..

Korang hanya membayar dan menonton filem kegemaran  korang itu dengan sekali bayar atau melanggan akses bulanan tanpa had, hanya RM25 sebulan! Haaa !! Berbaloi bukan ??

Kelebihan ESCAPE ialah  • Henti & sambung tayanganPelbagai perantiBila-bila masa, di mana-mana jua .Masudnya ialah korang boleh menonton filem filem yang dipilih  menerusi telefon bimbit, komputer riba, tablet dan komputer peribadi, lancar dari peranti ke peranti (sesuai dengan iOS, Android, MacOS dan Windows).

Dengan rangkaian terpantas Celcom, anda boleh menikmati kesemua tayangan tanpa tersekat-sekat atau perlu menunggu lama.Korang  juga bebas untuk berhenti dan sambung tayangan program pilihan anda pada bila-bila masa, di mana-mana jua.

Sekali lagi… untuk maklumat lanjut layari www.ESCnow.com ,bila bila masa sahaja .. Takde paksaan punya .. Heee.. Guwau je yer .. Teringin nak jadi pelawak gak ni ! Hahah..

Selamat menonton !

You May Also Like

0 comments