Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 1 Januari 2013

Terima kasih SPAD !

 

Akhirnya . bas mak aku dapat juga permit untuk setahun lagi .. Ok la tu dari tersadai begitu saja .. Nak dapat tu pun bukan senang .. Berkali gak la keluar masuk tempat tu haaa .. Alhamdulillah ..

Isu terdahulu .. baca kat SINI ..

 

Penuh nostalgia bas ni , ok !! Aku membesar dengan rezeki dari bas ni .. Bas ni laaa bas pertama yang telah dibeli oleh bapak aku ! Haaa.. Dari bas ni laa dapat beli bas bas yang lain .. Eceh , macam banyak sangat je bas .. hehe.. Dan bas ni laaa banyak awek cun aku cuci mata setiap pagi .. Ramai wooo .. hahaha ..

Alhamdulillah .. esok beroperasi dan berkhidmat lagi bas ni untuk antar pelajar pelajar sekolah terutama yang sekolah rendah , awal pagi esok .. hehe ..

Teringat zaman sekolah dulu .. huhu .. Sedar sedar , dah nak masuk 40 dah umur aku .. Huwaaaaa.. tua dah aku walaupun kacak tetap ada !!

Sekali lagi , terima kasih pada SPAD dan anda juga ..

Sempena Hari Lahir Mama Qhaliff ..

Nak letak gambar dia .. tamo kasi .. huhu.. Letak ,  je la gambar Qhaliff .. Hehe..

Belanja kek je la noo .. Mama Qhaliff tamo menda lain .. Er , tudung Ariani dia mau .. hehehe ..

Nak belikan hp, tamo diaa .. huhu ..

Published with Blogger-droid v2.0.9

Hahaha...Hahaha..Hahaha..

Hahahahaha...Dah tak leh nak g main kat tangga dah diaa.. hahahaha.. Suka sangat nak g sanaa .. hehehe..

Kejam gile bapak dia kan ? Utk kebaikkan dia gak.. Kang tersembam kat tangga tu .. Haaaa ..

Aku kepung dia ngan sofa .. tengah tengah letak tilam .. Lalala..

Published with Blogger-droid v2.0.9

Pelakon bertudung selepas mimpi kiamat

 

Dari Mstar Online ..

Baru-baru ni saya bermimpi mengenai hari kiamat. Dalam mimpi itu, saya menuju ke masjid dan secara tiba-tiba ada banyak batu jatuh dari langit.

“Saya sangat takut dan terus mencari mama tetapi mama tiada. Ahli keluarga yang lain juga tidak ada. Apabila tersedar saya terus mencari mama dan menangis.

“Mama terkejut dan hairan kenapa saya menangis. Saya katakan yang saya mimpi mengenai hari kiamat,”

Pelakon remaja Ezlisa Loy berkata dia menerima hidayah untuk bertudung mulai awal Disember lalu selepas beberapa kali mengalami mimpi mengenai hari kiamat.

Pemilik nama sebenar Nurul Ezlisa Loy Ahmad Sabri, 17, ini berkata, perkara itu sudah lama dipertimbangkan sejak setahun yang lalu dan dia bertekad untuk berhijrah kerana berasa takut dengan mimpi serupa yang dialaminya secara berulang-kali.

 

Alhamdulillah .. pelan pelan ye dik .. Jangan sekadar bertudung je ..  Tahniah ..

Entri pertama pada 2013 !

 

Kata-kata puitus ? Heheh .. Korang tak yah la tau .. Nanti aku bisikkan je di telinganya .. Auwww.. Romantik ? Haaa.. Tunggu apa lagi , nikah laa tahun ni .. Asyik dok dating jer.. Berkarat dah hati tuuu..

Buat isteri tercinta , rakan rakan yang menyambut hari lahir pada hari ini , selamat hari lahir . Tingkatkan amalan seiring dengan usia kita ..

Semoga dimurahkan rezeki (tambah baby tahun ni ) dan juga diberkati Allah .. Amin ..

Dan selamat menyambut tahun baru .. 2013 ..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI