Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 19 Januari 2013

Cam pelik jer perlawanan tu kan ?

 

Aku tonton buat pertama satu perlawanan  liga yang kembali menjadi sebutan setelah mengalami zaman kemelesetannya akibat perbuatan tamak ingin cepat kaya atau ??

Hurm.. Permainan bagi aku , ternyata berbezanya berbanding satu tika dulu ‘mereka’ menarik kembali keistimewaan tersebut dan liga kembali suram dan banyak gol-gol yang dihasilkan  ‘mengarut’ dari menarik ..

Maaf cakap la yer .. Tapi itu yang aku rasa .. RASA yer .. Bukan tuduhan atau fitnah yer .. Ada beza yer .. Sekadar pendapat yer .. Jangan marah yer ..

Untuk perlawanan malam ni , aku rasa tersangat sangat pelik melihat perjalanan perlawanan .. Pemain bersungguh-sungguh tapi .. Macam ada yang tak keja .. Hurmm ..

Antara sebab aku malas nak tengok EPL ialah bolasepak ialah satu perniagaan .. Memang mati nafsu aku nak menjerit tiap malam minggu ! Mungkin ada yang anggap ianya sekadar hiburan tapi maaf la .. Kalau kena bayar untuk menikmati hiburan tu , aku tak berminat dah !

Shopping utk Qhaliff

Anak punya pasal ..  Dulu bapak dia tak sempat merasa .. hehe.. Byk gak jualan utk baby tp tak besar mana la tapaknya..

Byk nak beli ni cuma .. hehe .. takut bapak dia yg nak lebih guna lak .. huhu ..

Jimat , jimatttt....

Published with Blogger-droid v2.0.10
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI