Lega tapi resah juga !

9:44 PTG
Jalan jalan kat taman rumah baru aku ngan Qhaliff .. Legaaaaa bila kat taman ada mini set utk senaman ringan .. Boleh la kuar peluh skit pet...

Aku bin Abdullah ..

3:12 PTG
Dok layan drama ni kat tv ngan Qhaliff .. Kusyuk dia tgk .. Paham ke tak , tak tau le aku .. Pandang muka Qhaliff ... Apalah nasibnya andai...

Presiden yang miskin ..

1:21 PTG
  Peliknya .. Ahli politik dalam negara kita , makin kaya lebih lagi bila berjawatan besar .. kan ? Hehehe.. Oh , rezeki mereka la tu .. ...

Pening nak hias rumah ..

12:21 PTG
Tak siap lagi .. Nak gantung itu ini lagi .. Nak letak itu ini .. Salah hias ,bak kata wife .. rumah aku jadi taska .. heheeh .. Adehh ... ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.