Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 27 Januari 2013

" Koi ! Koi ! ".Kata Qhaliff ..

Petang td , segar dia bermain dgn Ammar .. Hilang jap la demam dia .. Dok memanjang sebut Koi , Koi tu .. Tu tanda dia dah ok ..

Tp skang .. panas balik .. Dah sejukkan dgn sapu air sejuk kat badan dia .. Musim ? Kawan aku td bgtau , anak dia cirit birit. 6 bulan . Dia bwk ke HUKM dan doktor amik darah dia .. hurmm .. sian ..

Dan br td wife bgtau pasal seorang anak jiran yg dah berusia setahun lebih , jatuh katil .. Nampak takde apa apa sbb tak teruk nangisnya tetapi selepas beberapa hari , muncul bengkak di belakang kepalanya .

Bila dirujuk ke doktor , ada pendarahan beku disitu dan perlukan pembedahan ..

Jangan pandang ringan walaupun nampak ringan ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Lega tapi resah juga !

Jalan jalan kat taman rumah baru aku ngan Qhaliff .. Legaaaaa bila kat taman ada mini set utk senaman ringan .. Boleh la kuar peluh skit petang petang .. hehe

Yg bikin resah ialah terjumpa tetakan di bhgn dapur yg disambung .. Hurmmm .. Hingga kena ke tiles gak ..Esok baru kontraktor dtg tgk..

Kitchen cabinet pon wat hal .. Adeh .. Semua ni produk tempatan laa .  Terima je la .. Mana ada yg sempurna kan ? Bayaran je nak sempurna..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Aku bin Abdullah ..

Dok layan drama ni kat tv ngan Qhaliff .. Kusyuk dia tgk .. Paham ke tak , tak tau le aku ..

Pandang muka Qhaliff ... Apalah nasibnya andai mak bapak dia tiada nanti .. Hurm..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Presiden yang miskin ..

 

Peliknya .. Ahli politik dalam negara kita , makin kaya lebih lagi bila berjawatan besar .. kan ? Hehehe.. Oh , rezeki mereka la tu ..

Keratan dalam Kosmo .. Hurmm .. Menurutnya , gaji Presiden Uruguay ni sekitar RM40,000 sebulan namun hanya RM2,500 saja yang ditinggalkan untuknya .. Hurmm ..

Hartanya pula , cuma RM675 ribu termasuklah rumah dan tanah ladang , traktor dan sebuah kereta buruk tahun 67 ..

Hurm .. Nak kata apa dah ? Senyum je la ..

Pening nak hias rumah ..

Tak siap lagi .. Nak gantung itu ini lagi .. Nak letak itu ini .. Salah hias ,bak kata wife .. rumah aku jadi taska .. heheeh ..

Adehh ... Fenin gue ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Orang sibuk , dia pun sibuk !

Buat sikit penambahan ..Pasni nak gantung cermin lak ..hehe..

Pening gak nak bagi nampak cantik dan selesa ... Hurmmm..

Published with Blogger-droid v2.0.10
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI