Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 13 Mac 2013

Hadiah untuk si Qhaliff dari Mulawa Baby And Kids

 

Hehehe .. Sampai tadi kat rumah mak aku. Aku takde untuk menerima pemberian dari MulawaBabyAndKids ni sbb gi gym .. hehehe ..

Rasanya korang pun tau apa kandungannya kan ? Heheheh .. Ok , tunggu Qhaliff bangun tidur , baru aku bukak sama sama ngan dia .. heheeh..

Terima kasih Mulawababyandkids !

FB : http://www.facebook.com/Mulawababyandkids

Web : http://www.mulawababyandkids.com/

Wajah-wajah nakal, anakku !

 

Adoiyai..kalau tgk gambar gambar ni ..mmg ilang jap geram kat Qhaliff yg dok galak kutip n gigit barang tu !! Grrrr..

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

Senaman bakar lemak perut !

 

Ahaaaa .. Ada macam macam senaman nak bakar lemak perut ni .. Tapi paling orang malas nak buat ialah ..

Tadaaaa .. Serius ! Memang penat nak layan menda alah ni tapi sesungguhnya , yang nilah yang mudah nak bakar lemak sbb kita kena angkat berat badan kita sendiri ! Ahaaaa ..

Dulu , aku mmg tamo layan menda ni tapi setelah tengok video di youtube yang mana banyak mereka yang suka ‘bergayut’ di bar taman permainan tu , punya badan yang .. perghhh .. Ahaaa termasuklah ahli gimnastik tu haaa ..

Dan skang , ianya latihan wajib setiap hari . Serius , mmg best tapi penat wooooooooooo ! Sangat penat tapi berbaloi .. heee …

Teknik Mempercepatkan Rezeki Dan Hajat

 

-Iklan . Entri terbaru di bawah artikal ini -

 

Sempit rezeki, selalu kebocoran wang, gaji tidak cukup, risau perbelanjaan besar untuk keluarga, wang cukup-cukup makan?..hujung bulan sahaja duit sudah mahu habis?..semua ini sangat memeningkan..namun ada penyelesaiannya.

InsyaAllah, bengkel kami telah membantu ratusan orang ramai dengan teknik dan amalan PENDERAS REZEKI DAN HAJAT.

Bengkel ini tidak mengajarkan kaedah kuasa minda, reiki, tendai dsb. Tetapi amalan-amalan rahsia guru-guru pondok di zaman silam. Amalan-amalan ini telah terbukti mampu menembus medan ghaib kerezekian hingga mampu menarik rezeki dari pelbagai penjuru alam, langit dan bumi.

Dengan izin Allah, antara manfaat bengkel Penderas Rezeki dan Hajat ini ialah :

  • Melipatgandakan rezeki
  • Melipatgandakan untung bisnes
  • Mencapai segala hajat
  • Kerjaya akan meningkat
  • Tidak akan putus wang/duit
  • Menyelesaikan masalah hutang
  • Membereskan masalah kewangan
  • Mengakses alam kerezekian dengan mudah
  • Mempercepatkan rezeki dalam 41 hari,  atau lebih
  • Pergi kemana sahaja, insyaAllah rezeki akan mengikut anda
  • Proposal/resume/kertas kerja dan lain-lain akan diterima oleh orang yang anda sasarkan. -InsyaAllah terbukti berkesan!

dan banyak lagi....dengan izin Allah kehidupan anda akan menjadi lebih baik ..

Layari: www.seminar2u.net untuk keterangan lanjut ..

Camana la aku nak kurus !

Lepas workout 2 jam , balik umah mak aku .. tgk tgk adaaaaa cucur udang yg adik aku beli .. Perghh.. mengoda jiwaaa aku betui !!

Zassss.. citer byk takde .. Nasib ler.. Esok leh workout lg .. hahaha..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Mudah kurus macam ni !

Serius !! Makin susah nak mkn kat luar skg ni.. 5 minit je dlm kerusi tu pastu mengeliat nk keluar dari situ !

Makan pon tak tenang wooo.. Tu tips nk kurus cepat !! Heheeeee..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Dah jadi kebiasaan , Qhaliff !

 

Setiap petang .. wajib melepak di lobi dulu ! Tunggu mak dia dan aku jenuh menahan Qhaliff dari nak turun sofa di ruangan menunggu .. Perghhh .. macam menahan raksasa dari menyerang bumi lagaknya !

Kalau dok lepak dalam kereta , abis orang marah kat aku ! Suka benar dia nak picit hon samada sengaja atau tidak , aku pun tak tau .. Tapi muka dia tak bersalah langsung ! Arghhh ..

Aku dapat rasa , bila dia dah reti jalan .. aku akan semakin kurus ! Dan aku akan memerlukan motor seperti di bawah ini untuk mengekorinya ..

Photo

Kena amik lesen motor dulu la aku .. Maaf , aku takde lesen motor sebab aku tak dibenarkan dulu oleh ayah aku .. Bagus kan ? Dengar cakap wooo aku ni .. hahahaha ..

Qhaliff pon tak leh ada lesen motor ! Basikal , okeh jeee  !

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI