Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 29 Mac 2013

Masih setia lagikah ?

 

Hurmmm .. Secantik mana kita , sekacak mana kita … Segalanya teruji bila ALLAH menduga kita .. Masa itu , segala akan nampak .. Terutama si dia yang mengatakan betapa CINTAnya pada kita .. Heeh ..

Ramai dah diduga .. Dan ramai juga terbukti CINTAnya hanyalah sekadar sandiwara .. Hanya untuk dapatkan yang luaran semata mata…

Apa nak buat .. Kita sendiri yang cari begitu. Tapi tak perlu nak salahkan diri sendiri .. Semua itu ujian ALLAH untuk meguatkan lagi keimanan kita .. Kalau tak diduga begitu , kita pun terlupa bahawa langit di atas kepala kita itu , tinggi rupanya ..

Dan , percayalah .. Kalau kita cari yang dunia , maka kita akan dapat dunia .. Dan kalau nak cari keduanya , carilah di tempat yang mana ALLAH dah bgtau awal awal dah ..

CARILAH PASANGAN untuk dunia dan akhirat ..

Bersedia utk menyerang Johor !!

 

Tadaaaa.. Esok gi lagi Johor .. hehehe .. Gi umah sapa ??????? Tentulah Pak Tua aka Mat Gebu aka Adnan Ibrahim aka .. er.. Dapur Tanpa Sempadan .. Heeee ..

Selain nak celeb besday Qhaliff , tujuan ke sana nak lawat org tuanya yg sporting giler tuuu ..

Jadi,driver utama .. dah tidur dulu ..Esok dia nak drive jauh wooo ..Sampai depan pagar umah , aku je !!

Ngantuk ..aku pun nak tidur awal .. stresss !!!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Gemukkah nanti ?

Pas workout , gi makan burger bakar Abang Burn lak .. heheheeee.. Gemukkah aku nanti ?

Seimbangkan ..bukan selalu kann... Heheee..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Daddy kena tipu !!!!!!

Biasa la , budak budak !! Merangkak ,pastu tangan tersentuh sesuatu .. Cepat cepat dia masukkan dlm mulut !

Aku jerit kat dia .. Muka dia selamba smbil mengunyah ..Cepat cepat aku korek dlm mulut dia .. Dia tersengih dan dia ketap gusi dia !!!

Perghhhh .. nasib baik takde gigi .. Kalau ada ?? Best part .. takde apa apa pun dlm mulut dia .. Sememangnya dia suka pura pura mengunyah padahal apa pun takde dlm mulut dia ..

Cmna aku tau ? Aku pernah suap dia roti tp roti tak masuk ponn .. mulut dia dok mengunyah !!! Bahahaa..pelakon tul laaa..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Hadiah harijadi utk Qhaliff

Ahaaaa... Hadiah dr nenek dan makciknya di Cheras .. Sukaaaa diaaa ..Dok asik menekan lagu jer ..

Harijadinya 2hb April ni .. Genap setahun dah .. Dah boleh menikah dah ni..hahahaha..

Published with Blogger-droid v2.0.10
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI