Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 30 Mac 2013

Sampai lagi ke rumah Mat Gebu ..

 

Alhamdulillah .. Kalau dari umah aku yang sangat dekat ngan Nilai tu  nak ke Johor , tak jauh mana la ..3 jam sampai dah .. Tu pon bwk pelan pelan .. ( pelan la sangatt ). 

Dan ,belum sempat masuk rumah .. Qhaliff dah diculik Mat Gebu .. dan disusuli Sis Lin .. Sue Joshua tidak lama kemudiannya ..

Selain tu ,ada kengkawan dari Future2u yg akan terangkan serba sedikit kelebihan air Alkaline yg selama ni aku dok sibuk ceritakan tuu ..

Ehem ..ramai kawan try minum dan ..mereka order terussssss..Alhamdulillah .. berguna utk kengkawan haaa ..

Operasi makan bermula dan selesai ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Buasnya dia tidur !

Semasa dan selepas 2-3 kali bangun ..Sebab tu digalakkan tidur kat bawah jer .. Kalau atas katil , hurmmm .. berkali la jawabnya ke hospital ...

Ni baru tgk anaknya.. Belum bapak dia !!!!

Published with Blogger-droid v2.0.10
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI