Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 2 April 2013

Qhaliff akuinya..

 

Aku tak kata yer .. Qhaliff yg kata .. Aku angguk jer .. Lalalala ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Terima kasih acik Zeema ..

Kek ditaja oleh auntie Zeema .. sedaappp wooo .. gemukkkk wooo ... Hehehe..

Terima kasihhhhh...

Published with Blogger-droid v2.0.10

‘Ba’ berpeluh dalam masjid !

 

Sejuk.Tapi aku berpeluh ketiak aku dibuatnya ! Berpeluh sbb dia seronok benar merangkak dengan lajunya tanpa mematuhi had kelajuan sebenar ! Kalau ada kamera AES  dalam masjid ni , teruk aku kena bayar saman nanti ! huhu .. 

Puas aku angkat dia dan letak atas karpet ni tapi dia bersungguh nak gak ke bahagian tiles tu. Bukan apa , aku risau dia berdiri dan jatuh ke belakang.. Tetapi alhamdulillah tak berlaku .. Dia dah pandai imbangkan diri namun aku belum boleh percaya sangat kat dia ..

Sesekali bawak anak kecil dan biasakan dalam masjid , pasti nanti besar mereka tak kekok dah kan ? huhuh..

Rajin rajin ke masjid yer Qhaliff …

Jom bantu adik Harish ..

 

Sebak hati ketika membacanya .. Hurmmm … Dari Sinar Harian Online ..

Harish Ar Rizqin

Ketika orang lain menyambut kelahiran bayi dengan gembira dan bahagia, pasangan suami isteri Hasril Abu Hassan, 35, dan Nor Fariza Daud, 29, hanya mampu menahan air mata apabila bayi mereka, Harish Ar Rizqin, disahkan menghidap saluran pernafasan sempit, tiga bulan lalu.

Sungguhpun ujian besar itu mampu mereka hadapi dengan tabah dan sabar, pasangan itu mengakui ada ketikanya mereka tidak mampu melihat penderitaan ditanggung Harish. “ .Sambung baca di SINI

 

Orang ramai yang ingin menghulurkan bantuan bagi meringankan beban adik Harish serta membantunya mendapatkan mesin oksigen boleh hubungi Hasril Abu Hassan di 019-2079047 dan melalui akaun Maybank - 1620 5801 4436.

SELAMAT HARI LAHIR KE 1 , MUHAMMAD QHALIFF IMAN !

 

Dari sehari hinggalah ke 11 bulan lebih .. Dan hari ini , genaplah usianya setahun ! Alhamdulillah … Berjaya jugak aku buktikan yang aku boleh jaga anak tanpa guna maid .. heheheeeeee … Berkat pertolongan isteri , keluarga dan juga kawan kawan di dalam dan luar dunia maya ini ! Terima kasih !!

http://lh5.ggpht.com/-WseH-9HcHOE/UGpYE0B_URI/AAAAAAAApCI/BJX28hRZD4E/PicsArt_1349119196672_thumb%25255B3%25255D.jpg?imgmax=800

Dan … hari ini , genaplah setahun usianya ..

Sesungguhnya , kehadiran Qhaliff membawa sejuta perubahan pada diri aku .. Sememangnya , anak adalah amanah ALLAH .. Muhammad Qhaliff Iman bin Salbani .. Semoga menjadi anak yang soleh serta berguna pada masyarakat dan negara !

Entri pertama pengenalan Qhaliff di dalam blog .. Akhirnya setelah lebih 12 jam menunggu … Dan bacalah sejak 2 April 2012 .. macam macam aku ceritakan mengenainya .. Luahan hati seorang ayah ..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI