Gilakah dia ????

10:16 PTG
Sememangnya aku ni peminat jam .. Bila nampak jam yg bersaiz besar , pasti aku akan mintak tgk .. Tapi kawan kawan je la.. heee.. Bukan ka...

Bangga la dia tu !!

7:44 PTG
  Panasss !! Apahal kereta ni panas walaupun aircond dah letak no 3 !! Hurmmm .. Dan belek punya belek rupanya corong air cond bel...

Berkahakkah Qhaliff ?

3:06 PTG
    Dia tak selsema .. Tak batuk .. Tak demam tapi setiap kali menyusu , macam ada bunyi di dada dan hidungnya .. Ada yang syor bawak ...

Diserang alergik kulit !

12:42 PTG
  Adeh .. aku tak tau la dari mana puncanya tapi mmg parah gak .. Ni kali pertama aku kena .. Teruk gak .. Kat ketiak dan dada haa… Gara g...

Aktiviti pagi sblm ..

11:06 PG
  Sblm antar wife gi kerja .. Bawak anak jenjalan .. huhu .. Pasni leh bwk g jogging lak .. Hurm .. yg ada anak , jagalah .. Ram...

Cacingkah dia ?

12:30 PG
  Memang dia gemar tidur gini dulu pastu baru dapat lena .. Seingat aku , aku pun suka tidur gitu .. hehehe .. Feeellll .. pastu bila da...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009