Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 6 April 2013

Gara-gara orchestra ..

 

Heehee..nak layan okeshtra punya pasal, terus gi beli kasut kasual .. Tadi pakai kasut sukan , jadi tak leh masuk .. Tau dah tak leh pakai tp saja cuba nasib .. mana la tau kaaann..

Ni update tgh rehat  20 minit .. layan gak okeshtra ni .. relaks skit dari dok pikir blog ..

Lupa lak .. aku dtg dgn  blogger Mk Syahir.. heee..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Dah nampak dah perangai dia !

 

image

Perghh .. melekat je skang ni ! Kalau aku tinggalkan dia , confirm pastu dia wat dek kat aku .. Panggil pon wat tak tau jer.. Nak jer gi kat mak dia ..

Kalau main ? Jangan usik mainan dia .. Confirm kejar balik amik mainan dia tu .. sambil marah marah lak tuu .. Amboiii .. Nak kena sunat dah dak niii ..

Senamrobik utk ..

 

Di gym 1Malaysia Kementerian Belia Sukan.Setiap Sabtu, jam 9 pagi ..RM19 dikenakan .. Masa bersenam , satu setengah jam..Confirm berpeluh ..

Nak join?? Datang je hari Sabtu .. heheeh..

Published with Blogger-droid v2.0.10
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI