Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 7 April 2013

Anugerah Bintang Popular 2012

 

 

Rugi 3 jam .. Ingatkan ada yang menarik hinggakan promosi kaw kaw .. Tapi sayangnya … Hurm ..

Tahniah Sam !

Jom beriadah dgn Qhaliff ..

 

Tidur dia dalam kereta .. Kat rumah tadi pun sama  ..sama cam daddy dia gak .. heee .. .. Hari ni , sama sama asyiknyaaa tidur ..

Tapi rugi je tidur ni , kan ? Kena abiskan masa bersama sama kan ? Masa berkualiti  kan ? Kan , kan kannnn ...

Jadi , projek dirancangan .. Jom gi tasik di mana kerap gi dulu sewaktu mengandungkan Qhaliff ..Dan kali ni ,bwk makanan sekali ..heeheh ..

Syok , kan ? Nanti besar .. leh baca dan tgk balik semua gambar serta baca komen acik acik yg kenal Qhaliff .. kann kannnnnnn ?

Published with Blogger-droid v2.0.10

Kawan baik dah tapi..

 

Ada gaya leh kerap bergaduh dah ni ..Skng ni pun ada bunga bunga berebut mainan tp nasib baik Ammar dah dah bertitle 'abam' ..maka lebih bertolak ansur .. Hehehe ..

Aku jadi pengadil dengan belasah dua dua sekali bila diorg gaduh ! Heheeee..

Published with Blogger-droid v2.0.10

“ Tiket ada ke ? “

 

Di KXXX.. Tengah cari kat mana XXXXX .. Maklumlah , kita nak gi sana pun takde sebab .. Tapi kali ni , pergi bersebab laa ..

Ternampak satu pengawal keselamatan bertugas .. Aku pun bertanya la kat dia ..

 

“ Assalamualaikum .. “ . Salam diberi dengan penuh senyuman ..

 

“ Kat mana yer XXXX ? “ . Aku sambung lagi ..

 

Dia pandang aku atas bawah ..

 

“ Wsalam .. Tiket  dah ada ke ? “ . Dia jawab ..

 

Aik ????? Mentang mentang la aku pakai cekai jer .. Boleh dia tanya aku lagu tu ? Waaahhhh .. Waahhh .. Waahhhh .. Yelah , sedar diri … sapa kita ni kan ? Hehehe ..

 

Aku jawab ..

 

“ Tiket dah booking awal awal .. ". Dan dalam hati aku sambung jawab , “ Freee okehhh ..  “.

 

Pastu dia tunjukkan arah . Aku dan kawan aku berlalu dari situ dengan perasaan yang mengelikan hati..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI