Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 11 April 2013

Pengalaman trade in kereta kali pertama..

 

Terpaksa cari kereta baru yang lebih besar memandangkan skang ni kereta kecik .. Dah survey dengan rakan rakan utk dapatkan pendapat rakan rakan terutama di FB mengenai kereta yang aku nakvamik ..

Plan nak amik Exora .. Dan rakan rakan bagi pendapat mereka .. Pusing pi pusing mai dengan mengambil kira penggunaan kereta tersebut , kensel amik Exora .. Terpaksa rancang amik kereta lain ..

Dan tadi , gi la ke showroom kereta di Presint Diplomatik selepas gi klinik .. Saja saja je la nak tanya memandangkan aku ada mintak tolong beberapa orang rakan untuk menanyakan kereta yang aku nak tu ..

Dan di situ barulah aku dapat tau seperkara .. Harga kereta kita yg mereka nak tu sebenarnya bergantung pada individu yang menawarnya. Jika mereka amik rendah , mereka mampu menjualnya dengan harga tinggi skit.. Untung pada mereka .. kan ?

Jadi , di showroom tu mereka tawar harga yang lebih tinggi dari apa yang aku ditawarkan sebelum ni .. Kemudian aku tanya lagi apa yang mampu mereka berikan jika aku beli kereta dengan mereka .. Hurmm..

Setelah berpuashati , aku booking terus. Dan aku call kawan aku bagitau yang aku dah amik kereta tu. Kawan aku ok je.. Tak lama kemudian , kawan aku tu call semula.. Dia kata , ada salesman nak amik jauh lagi tinggi dari apa yang ditawarkan oleh salesman showroom tu .. ! Pulak .. Sebelum tu dia kata boleh ambik dengan harga sekian sekian je.. ADehh ..

Rajin rajin la survey sebelum buat keputusan. Segalanya di hujung jari anda.. In Sha Allah .. ada rezeki , anak anak dapat la selesa skit nanti .. Aku kesian kat anak anak je.. Barang diorang jer dah penuh. Ni nak keluar sorang lagi ni .. haaaa ..

Anak anak ? Baru nak masuk 2 .. tu pon tak tau berapa bulan dah.. hahaha .. Doakan je segalanya selamat ..

Telefon ku , telefon mu jua ..

 

Dulu , dia kemam hp aku .. Dua bijik dah rosak gara gara air liur dia ..

Skang ni asal ada call masuk , dia rampas bila kita sedang bercakap ..Huhhhh .. Kena pakai loud speaker pulak dahh ..

Kena beli iPhone5 utk dia ni ... Replika jer..huhu..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Kena pantang mulut dan tingkah laku bila mengandung !

 

“ Alamak .. Binatang ni kalau sengat , confirm birat !! “.. Getus hati aku bila ternampak dua ekor serangga sebesar anak penyengat tu haa.. Perghh .. risau gak kalau dia ‘bantai’ Qhaliff.. Teringat seorang kawan aku kat gym yang baru baru ni kena sengat dek penyengat tanah tu ..

Aku dengan pantas , terus pijak sementara dia diatas lantai depan pintu rumah aku .. Selepas memijaknya , teringat akan pantang larang kalau isteri kita mengandung.. Terkedu jap.. Apakah aku patut percaya atau ??

Segalanya bergantung pada niat ? Aku buat bukan nak aniaya dia tapi lebih pada keselamatan . Maklumlah , sebelum dia bertindak , lebih baik aku lakukan dulu .. Takkan tunggu dia serang baru nak pertahan , kan ?  Hurm..

Dan mulut kena jaga .. Kalau mulut serupa longkang yang cakap suka main lepas dan menyakitkan hati orang lain , kata orang .. lebih baik berhati hati .. Kang ALLAH balikkan pada waris kita…

Masa ni , segalanya kena jaga .. Dan senantiasa berdoa .. kan kan ? Mintak yang terbaik ..

Kebaikan Premium Beautiful Corset

 

-IKLAN-

Body Shaping Lingerie

Dengan Teknologi FIR

Premium Beautiful Corset

 

what is Premium Beautiful? Kebaikan Premium Beautiful Corset, testimonial premium beautiful, cara beli premium beautiful, cara pembayaran premium beautiful, cara ukur, cara pakai, cara cuci, premium beautiful promotion, premium beautiful murah, harga premium beautiful, slimming package, premium beautiful kuala lumpur, waney zainuddin 013-6613197

Testimonial Premium Beautiful - from Labuan, premium beautiful corset, agent premium beautiful shah alam, kesan pemakaian premium beautiful, corset pengantin, korset pengantin, cara pakai premium beautiful, glampreneur with waney zainuddin

Premium Beautiful Testimonial. Now on promotion. Buy PB corset with rebate price. Murah..!! Contact Waney Zainuddin for free demo and consultation.

FREE Demo & Consultation:

  • Cara pakai
  • Cara basuh
  • Cara push up yang betul
  • Pengendalian di toilet
  • After sales service guaranteed

what is Premium Beautiful? Kebaikan Premium Beautiful Corset, testimonial premium beautiful, cara beli premium beautiful, cara pembayaran premium beautiful, cara ukur, cara pakai, cara cuci, premium beautiful promotion, premium beautiful murah, harga premium beautiful, slimming package, premium beautiful kuala lumpur, waney zainuddin 013-6613197

 

Kebaikan Premium Beautiful Corset?


  1. Membantu menurunkan berat badan
  2. Menghilangkan stretch mark & selulit
  3. Immediate shaping effect
  4. Melegakan sakit pinggang / sakit belakang (lelaki juga boleh pakai)
  5. Seimbangkan hormon wanita.
  6. Meningkatkan peluang untuk hamil (bagi yang susah hamil).
  7. Melancarkan peredaran darah.
  8. Prevent breast cancer
  9. Melegakan migrain, senggugut, gastrik, sembelit
  10. Mengaktifkan sel yang lemah
  11. Mengurangkan asid dalam darah
  12. Menyelesaikan masalah bau badan
  13. Anti-bakteria dan anti-kulat.

 

Lose weight the healthy way.

Its cheaper than slimming centre treatment.

Suitable for busy woman who have no time to work out.

No pills or surgery needed. 
LOSE WEIGHT + BODY SHAPING at the same time.

Pm me for best price. Waney 013-6613197

P/S: setiap pembelian 1 full set Premium Beautiful,

u can join our entrepreneurship program

www.WaneyZainuddin.com

Merah apa pulak tu ..

 

Hurmm .. alergik ? Ruam ? Gatal ? Campak ? Kena gi doktor kalau tak ilang jap lagi.. Letak losyen seba med dah..

Hurmmm.. harap tkde yg serius ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Merah apa pulak tu ..

Hurmm .. alergik ? Ruam ? Gatal ? Campak ? Kena gi doktor kalau tak ilang jap lagi.. Letak losyen seba med dah..

Hurmmm.. harap tkde yg serius ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Qhaliff dah mula tolong daddy ..

 

Mula mula dia layan Upin Ipin .. Untuk perhatian , cahaya di skrin hp tu telah diturunkan sehingga 10% yer .. Nanti ada yang ‘nasihatkan ‘ saya .. hahahaha.. Jangna marah .. Faham dah kawan kawan punya keprihatinan ..

Tak sampai 5 minit .. dia pun mulakan kerjanya dengan menolong aku ..

Terima kasihhhh sbb tolong daddy !!

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI