Mula mengusung ..

10:08 PTG
Alergik dah makin surut .. Aktif mmg seperti biasa.. Yang ada penambahan ialah bila berjalan terkedek kedek tu , nak usung barang !!! Part ...

Pembawakan budak ?

10:45 PG
  Pukul 7 pagi .. “ Bang , lapar … Gi beli nasi .. “.  Wife aku kejut aku..   Aku terjaga .. Menguap.. 3 minggu lepas kan , waktu wa...

Rindukan keletahnya ..

12:09 PG
  Hurm .. dia tau dia tak sihat .. tapi skit pun dia tak buat karenah .. Dia wat biasa jer .. Kalau kentut ,confirm tercirit .. Pastu wa...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI