7 minggu dah ..

4:20 PTG
Masa ni gak laaa Qhaliff wat hal ...cam tau tauuu jer .. Dan ada aku tanya doktor mengenai suntikan MMR .. Katanya ... Hurmm ..sensitif gak...

Bila dah berak ..

12:50 PTG
Tamo dah main atas tilam dia .. Tak tau la nape.. Terus gi kat lantai .. main kat situ je .. Saja nak bg petunjuk kot kat mak dia yg dia dah...

Bila dah berak ..

12:35 PTG
Tamo dah main atas tilam dia .. Tak tau la nape.. Terus gi kat lantai .. main kat situ je .. Saja nak bg petunjuk kot kat mak dia yg dia dah...

Rezeki pagi hari ..

9:23 PG
  Hehe.. buat baik berpada pada terutama pada jiran tetangga .. Dan jiran yg baik takkan lupa jiran jirannya .. Alhamdulillah.. rezeki...

Dah garang dah dia!!

12:38 PG
Pandai dah nak marah marah skang ni .. Sapa kacau dia tengok Upin Ipin , siap laaaa .. Dia tarik je tangan orang tu atau dia tarik terus j...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.