Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 5 Mei 2013

Daddy dera Qhaliff !

Kalu bwk gi klinik , doktor mesti akan kata gitu punya .. Hurm.. "Ayah dia merokok tak ? " .  Iskhh ..

Padahal ..Dari sekecil gigitan , jd gitu dan akhirnya pecah dan kecut ! Punca masih tak tau !!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Selamat dah mengundi !

Alhamdulillah..Dah tua tua baru sedar kepentingan politik.. Dulu selesa sgt hidup.. Maklumlah , mak pak bela .. Dah ada anak, baru tau.. heee ..

Kali pertama mengundi .. hee..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Kenan ?

Adik ipar kata mungkin sbb 'kenan' .  Kena letak kunyit ..hurmmm .. Anaknya ,Ammar dulu pun ada ..

Kalau garu , naya la.. Sian Qhaliff .. Bukan satu dua ada .. Tu baru naik kat tapak kaki jer.. Ammar penah sampai ke muka katanya ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Undilah !!

Baru pas tgk citer katun ZAMAN DULU DULU .. kali ni pasal kerbau dan buaya .. Kerbau dah tolong lepaskan buaya yg tersepit ,dia digigit dek buaya tu .. heeee..siann..

Nak marah buaya tu tak berguna .. Dah mmg gitu perangai dia .. Hanya bijak menabur janji utk selamatkan diri ..

Teringat manusia zaman kini .. hehehe..Jom gi mengundi !!

Published with Blogger-droid v2.0.10
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI