Menunggu ajal ..

9:50 PTG
Takde ke Bantuan Laptop 1 Malaysia ? Bukan Laptop 1 Malaysia yer tp bantuan cam kasi baucer hp tuuu .. hehe .. Walaupun dah beli baru , mas...

Fast and Furious 6

7:07 PTG
Waaaaaaa.. hero sama laaaa .. The Rock ada woooo .. wajib layan nehhh .. Jomm .. Alamandaaaa .. Published with Blogger-droid v2.0.10

Tips untuk bapa muda ..

11:00 PG
  Bayangkan tetiba , pengasuh atau maid bercuti. Anak kecik , sapa nak kena jaga ? Pastinya kena tolak kat si isteri la kan ? Tapi kalau...

Masa utk berjimat ..

9:43 PG
Skang ,kena jimat sangat ! Takleh nak gi gym hari hari .. Seminggu 2-3 kali jer atau tak gi langsung .. Sbb ? Nak bergerak jer , money money...

Bikin huru hara la dia!

1:11 PG
Tgh drive.. tiba tiba dia menangis dgn kuat .. Tamo berenti nangis walaupun aku buat muka Mr.Bean kat dia .. Tak laku koo !! Aku cuak .. ...

Histats

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI