Upin Ipin lagi ???

5:25 PTG
"Asyik asyikkkkkk Upin Ipinnnn.. ", kata Kak Dania Tapi daddy ok jerrr.. hehe.. Layan jer dari tgk rancangan AC Mizal atau Awal A...

Qhaliff sudah goyang !

3:33 PTG
  Amboiii .. Sememangnya budak besar ni akan mudah goyangkan kepalanya bila layan lagu yang rancak. Kalau lagu Purnama Merindu nyanyian ...

Sekadar berhati-hati !

2:26 PTG
  Aku tak pasti kesahihan akan maklumat di dalam gambar ni .. Tapi sekadar berhati hati , apa salahnya kan ? Maklumlah , penjenayah ni mac...

Oh , my english !

12:00 PTG
  Dok layan tv .. “Oh , My English “ koooo… Sekejap senyum .. sekejap garang .. Macam fahamm jer .. Daddy dia sendiri pon tak paham .. ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009