Tahniah , sahabatku !!

11:27 PTG
  Alhamdulillah .. Blogger Que Achmad  ( www.queachmad.com ) telah selamat menjadi suami kepada isterinya .. hehe.. Mesti la kan.. Pada...

Mengenang nasib ..

5:09 PTG
Redha .. Ikutkan hari ni ada dua projek penting tapi .. dua dua tak jadi .. Kena tunggu minggu dpn lak .. Minggu depan , baru leh gi pusing...

W1A

4:33 PTG
Wowwww …  Kereta yang aku beli tu pon dah WYH xxxxx dan tadi dikhabarkan plat kereta di Wilayah Persekutuan dah pun masuk WYK .. Tak sa...

Klon Ben Ashaari ?

11:17 PG
Dari usia beberapa hari dan terkini dah masuk 14 bulan .. Sama ke ngan muka aku ? Kalau gitu ,aku comey la kaaann .. Published with Bl...

Kecuaian sendiri ?

8:50 PG
  Pernah berlaku pada aku dan Qhaliff baru-baru ni ..Waktu tu aku nak basuh berak dia haaa.. Sibuk laa dia nak tepuk air dalam baldi tu ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI