Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 25 Mei 2013

Bila Qhaliff disakat !

 

Haaa.. Dah pandai sebut ,” Eeeeee.. eeeeeee .. eeeee “. Pastu kalau merajuk siap bawak diri ke dalam bilik ! 2 saat kemudian , keluar balik ! Hahahah ..

Dalam video ni , kalau korang tengok betul betul , ada sekali tu dia marah dan dia balas dengan attack laptop aku ! hahahahaha .. Cuma tak nampak la laptop tu .. Dia tau aku tak kasi dia sentuh , jadi dia balas dengan segera !

Sikit hari lagi dah leh bawak gi gym.. Bola pon dah ada .. Leh daddy kembali mantapkan diri. Ni dah sebulan tak gi gym .. Hurm.. Injured.. siannn . hehehe ..

Nanti boleh cakap , siap la aku !

Sorang satu bola !

 

Harga ??? Perghh .. kalau aku dulu , nak dpt sebijik bola pon susah .. Harga sama tp nilainya berbeza ! Faham tak ni ? Haaa .. kalau zaman aku kecik dulu , gaji RM900 tu dah kira lumayan woo .. Tapi skang ?

Disebabkan tu la aku belikan mereka .. saja bg sokongan kat dua anak jantan ni .. Sorang anak buah aku , sorang lagi.. anak aku sendiri laaa ..

Ori ok !!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Fast and Furious 6 tak best !!

 

 

Serius !! Sangatlah tak best hingga rasa nak tonton berkali kali !! Pastu baru best dan puas !!

Penuh dgn aksi walaupun duduk dlm panggung sambil menahan nak.. er ... Heeee .. tunggu abis baru gi tunaikan hajat !!

Menariknya , kesinambungannya nanti ! Sambung apa yg terjadi sewaktu di Tokyo Drift !!! Haaaaaa ... Dan penjahat akan datang adalah hero yang aku minat ! Huwaaaaaaa ..

Nanti nak tgk lagi laaaaaaaaaa ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Parody la sangat !

 

Hanya kerana video dia yang .. hurmm .. dia dijadikan artis ? Ok la tu.. Rezeki dia .. Tapi apakah bakatnya ? Meniru dan membuatkan orang ketawa dengan tingkahlakunya itu ?

Aiseyman .. kesian bila aku membacanya ..Tapi tak kisah la… hak dia .. Yang pasti aku tak berdiri di belakang dia la .. Digunakan untuk tackle peminat dia .. Bijak kan tokey tu .. hahaha ..

Dan tadi , ada aku tengok satu video sambutan hari guru , tak silap aku .. di sebuah sekolah menengah rasanya .. Area Subang.. Haaa .. Tu diaaa .. Cikgu cikgu buat parody utk kasi anak muridnya ketawa . Sekadar hiburan kata mereka .. heehehe ..

Hiburan untuk menghiburkan anak murid oleh guru mereka biarlah dengan ilmu jugak . Biar anak murid kagum dengan guru mereka bukannya ‘ketawakan’ mereka ..

Teringat zaman aku .. team cikgu lawan bola ngan anak murid .. Perghh.. mmg meriah ..

Semudah itukah kita diperbodohkan  ? Aisey ..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI