Demam Qhaliff ..

11:29 PTG
  Suhu badan naik ..Gi klinik kat Cheras .. Sewaktu nak masuk tadi , ada sorang lelaki duk atas motor.. Muda dan kurus gitu.. Nampak d...

Badminton pulak ??

9:12 PTG
Ok ..mmg ikut daddy ! Dah sibuk pegang raket la pulak ..adehh .. Jangan mimpi nak rampas ! Rampas kalu , sila pujuk yer .. Nak tgok send...

Bila dapat mandi kolam !

2:00 PTG
  Tu diaa aihhh .. Lepas makan pagi , saja aku bawak dia gi ke kolam mand.. Saja nak tengok ‘akal’ dia bila nampak kolam air ni .. Tau a...

Awas ,wahai suami !

10:21 PG
Pasni suami suami kena tidur pakai baju besi ! Tak kira la ada kekasih gelap atau tak de , kena pakai gak !! Mana la tau kot kot ada setan b...

Tangguh lagi ?

8:36 PG
Haih.. bila nurse bgtau bilik OT masih belum berfungsi sepenuhnya , frust menjengah perasaan .. Puasa pon sah puasa semalam ..huhu.. Dah mu...

Selamat tiba sudah !

12:16 PG
  Alhamdulillah .. sampai dah Cheras .. rumah mak aku. Esok nak gi spital Putrajaya , awal pagi ..Harap , esok segalanya selesai .. Hu...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009