Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 8 Jun 2013

Beli lagi di Ikea !

 

Tak tau tahan berapa lama pulak kali ni ..hurmm.. Asyik kena kopek dek Qhaliff je sblm ni..

Perlindungan bahagian bucu tajam di mana mana bahagian perabot atau tangga di dalam rumah ..patut ada utk elakkan kecederaan anak kecil ..

Yang ni wife beli di Ikea pagi tadi .. Pasang menda ni sewaktu Qhaliff tidur .. Kalau tak , mmg dia akan singgah utk kopek lagi ! Nak beli bukannya murah haaa ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Bila kad kredit tak boleh guna !

 

Ni kali ke 2 wife aku terpaksa buat laporan kerosakan .. Mula mula dulu ingat sbb kad tu dah lama ..Tukarlah je la baru .. Kena charge RM10 la pulak ..

Pastu dpt baru .. Nak dijadikan cerita  kelmarin  masa gi Lumut tu , kad kredit tu tak leh guna ! Nak byr utk petrol pon dia tertera Transaction Cancalled ! Berkali cuba , dan berlainan stesen pam .. hurmm..

Di hotel pon gitu gak ! Terpaksa la guna debit kad.. Boleh la pulak .. hurmm .. Bank yang sama ok ! Pastu call bank ..Kot kot ada masalah .. Pihak bank kata ok je .. Tiada masalah .. hurmm ..

Pastu komplen la kat diorg kata kad mudah rosak pastu kena byr ! Bukan salah pengguna ..  Diorang kata kalau masalah sim pada kat tu , tak perlu bayar ..

Pegawai bertugas tu kata berkemungkinan rosak  sbb husband simpan dlm wallet !

Amboi.. kad lain , ok jee ?? Mai kat kad tu ,rosak sbb letak dlm wallet ?? Hurmm.. Nak tak nak , kena tunggu seminggu lagi untuk kad baru ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Qhaliff di Teluk Intan , Perak.

 

Suka benar dia dpt jalan gini .. Bebas !! Tapi penat dia dalam kereta ... Asal naik kereta ,tidur !!!

Daddy gak menguap nguap pandu kereta ..

Published with Blogger-droid v2.0.10
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI