Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 10 Jun 2013

Buat anda yang punya masalah kulit muka !

 

-IKLAN-

 

❝Apa Yang Bakal Anda Miliki Akan Menyebabkan Si Dia Tidak Puas-Puas Menyentuh KULIT ANDA❞

Bukan Sekadar Cerah...Malah Halus Anjal Gebu & Licin~ ツ

Memperkenalkan ↴

✿ BIOFERA™ 3 CIXTY PLUS ✿

431782_530760380320865_266503829_n

Sahabat,

Saya pasti ANDA mengidamkan memiliki kulit yang cerah, lembut serta halus licin. Kulit yang senantiasa menegang dan tidak kendur.

Saya yakin ANDA juga begitu dan saya optimis yang selama ini anda telah banyak berhabisan hanya semata-mata untuk memiliki kulit idaman yang putih lagi gebu.

Namun hasilnya... ↴

Tidak seperti yang diharapkan. Tidak seperti yang didakwa serta yang dijanjikan dalam iklan-iklan.

Kalau nak diceritakan hampa memanglah hampa namun saya sarankan anda agar tidak berputus asa.

**********************************************************************************

RAMAI YANG SUDAH TERKENA

Ramai yang telah terkena dengan dakwaan serta janji-janji kosong pada iklan produk akan keberkesanan mampu menjadikan kulit wajah seperti yang diidamkan.

Namun begitu ianya tidak seperti yang dijanjikan kerana kebanyakkan produk pencerahan kulit di pasaran mengandungi bahan-bahan yang memudaratkan sehingga mengakibatkan pengelupasan yang teruk dan menyakitkan. Kemungkinan kulit anda tidak serasi dengannya.

Program-program kecantikan kulit pula amatlah tinggi kosnya. Hanya yang berpendapatan tinggi sahaja yang mampu mengikuti program kecantikan tersebut.

**********************************************************************************

942449_586586551385573_261469223_n

KECANTIKAN SEBENARNYA DATANG DARI DALAM

Antara sebab kenapa sesuatu produk mahupun program kecantikan kurang berjaya serta jika berjaya pun tidak mampu bertahan lama kerana fokus untuk mencantikkan hanya pada luaran sahaja.

Kecantikan sebenarnya datang dari dalam. Usus akan menyerap segala khasiat dan khasiat-khasiat tersebut secara semulajadinya akan dihantar ke bahagian-bahagian tertentu melalui darah.

Begitu juga segala khasiat yang diperlukan oleh kulit akan dihantar kepada kulit melalui darah. Ini adalah proses semulajadi dan hanya peroses semulajadi yang akan memberikan hasil yang mampu bertahan lama.

Maka atas dasar ingin membantu anda untuk memiliki kulit yangh anda impikan maka saya perkenalkan…

**********************************************************************************

testimoni 6

APAKAH 3CIXTY PLUS & APA YANG IA BOLEH BANTU ANDA ↴

'3 Cixty Plus’ ialah sejenis minuman kesihatan yang diformulasikan khusus bagi kesihatan kulit akan membantu anda untuk memiliki kulit yang sihat, cerah, gebu serta licin.

’3 Cixty Plus’ telah melalui proses kajian dari pakar-pakar RnD yang mempunyai pengalaman lebih 12 tahun.

’3 Cixty Plus’ amat-amat sesuai buat anda kerana...:

➧ Ianya amat-amat mudah untuk diambil kerana ianya boleh terus diminum ❣

➧ Ianya mempunyai rasa yang amat enak jadi anda tidak akan sedar yang ianya adalah minuman kesihatan ❣

➧ Boleh diambil pada bila-bila dan di mana sahaja kerana ianya datang dalam bentuk sachet ❣

➧ Ianya sangat sesuai untuk semua peringkat umur ❣

➧ Ianya mempunyai kelulusan HALAL dan KKM ❣

**********************************************************************************

testimoni 8

Disamping itu ’3 Cixty Plus’ ini merupakan pilihan yang amat-amat tepat buat anda kerana :

➧ Ia mampu mencerahkan kulit seawal 7 hari. Oleh itu tidak perlu tunggu lama untuk melihat kesannya ❣

➧ Ia mengandungi 12 kali lebih kuasa anti oksidan dan kesan pemutihan ❣

➧ Ianya merupakan yang Pertama di Malaysia menggunakan rose crystal extract yang dihasilkan dari teknologi Jepun ❣

➧ Ianya sangat KAYA dengan kandungan Vitamin C serta E yang semulajadi juga glutathione dan astaxanthin ❣

➧ Ianya diformulasi khusus untuk kulit oleh pakar RnD kami yang mempunyai kepakaran lebih 12tahun ❣

**********************************************************************************

SIAPA YANG PERLU AMBIL 3CIXTY PLUS

testimoni 7

Tidak kisahlah samada anda ini lelaki mahupun wanita sebenar anda amat-amat perlukan 3 Cixty Plus. Namun begitu senarai yang di bawah merupakan anda yang sememangnya tidak boleh meninggalkan untuk memiliki dan mengambil 3 Cixty Plus anda setiap hari...:

➧ Para wanita yang mahu mengekalkan keremajaan kulit terutamanya kepada wajah supaya nampak lebih lebih cantik dan berseri ❣

➧ Anda yang mengalami masalah kulit dan perlu segera dirawat ❣

➧ Anda yang mahu mempercepatkan proses menurunkan berat badan berlebihan anda ❣

➧ Anda yang sentiasa rasa tidak cergas serta tidak aktif. Inilah masanya mengembalikan tenaga sebenar anda ❣

➧ Anda yang mahu memastikan tahap kesihatan anda berada tihap yang baik ❣

➧ Anda yang mahu mempunyai keterampilan diri yang menyakinkan ❣

**********************************************************************************

TESTIMONI PENGGUNA 3 CIXTY PLUS –ATTACHMENT!

**********************************************************************************

BAGAIMANA UNTUK DAPATKAN 3CIXTY PLUS?

Untuk memiliki produk ini amatlah mudah. Anda tidak perlu susah payah pergi ke kedai. Tidak perlu keluar rumah pun.

Untuk memiliki produk ini anda hanya perlu laburkan sebanyak...

➧ RM109 «Semenanjung Malaysia»

➧ RM119 «Sabah & Sarawak»

Sms code "BF360" dan hantarkan ke "0194085300" segera! Arahan ringkas seterusnya akan diberikan!

**********************************************************************************

SEMUA TERPULANG KEPADA ANDA

Sekarang saya ingin tanyakan anda sesuatu...

Mahukah anda memiliki kulit yang sihat cantik dan berseri ?

Mahukah anda memiliki keterampilan diri yang sangat menyakinkan orang lain ?

Mahukah anda memiliki tahap kesihatan yang baik ?

Jika anda menjawab YA kepada semua soalan maka saya akan pelik jika anda tidak mahu bertindak memiliki 3 Cixty Plus ❣

Jangan bimbang produk ini HALAL dan telah diluluskan oleh KKM juga ianya telah difromulasikan oleh PAKAR ❣

**********************************************************************************

Ianya bakal memberikan pakej lengkap kepada anda kerana bagi kami...

APA GUNANYA CANTIK JIKA TIDAK SIHAT DAN ALANGKAH RUGINYA SIHAT JIKA TIDAK KELIHATAN CANTIK ↴

P/S – Bertindaklah dengan menekan butang tempahan ini segera kerana untuk mmeiliki apa yang anda inginkan selama ini tidak perlu menunggu lama lagi kerana usia akan semakin meningkat. TEMPAH SEKARANG ❣

STOKIS DAN AGENT DIPERLUKAN SEGERA!

MODAL SERENDAH RM320 SAHAJA!

SMS/CALL : 019-4085300

FB : https://www.facebook.com/3CixtyPlusOfficial

WEBSITE : http://www.3cixtyplus.com/

Takde rezeki ..

 

Lapar ! Badan lak rasa tak sihat .. Qhaliff pon cam demam.. Panas badan dia .. hurmm .. Nak tak nak , keluar g beli makan.. Wife pon tak beberapa sihat ..

Aku teringin nak makan mee goreng mamak kat restoran berhampiran rumah aku ni .. Wife lak tak leh makan sbb masih pantang .. Jadi , aku kena gi beli kat restoran mamak tu pastu tapau di restoran siam lak .. Tak jauh tapi berpeluh gak la nak jalan tu ..

Dah beli mee goreng kambing .. Dah siap sup ayam .. Aku gi beli roti Qhaliff lak.. Kononnya la utk dia tapi aku gak yang selalu abiskan .. hehehe ..

Sampai rumah .. Wife bagiitau gas dah abis ! Adehh .. Kena keluar balik la jawabnya. Kedai runcit tu tak sediakan penghantaran gas memasak ke rumah .. hurmm .. Penat ..

Wife tanya duit baki beli makanan tadi.. Cari dalam poket .. Takde ! Adoiii .. carik sana sini , takde gak ! Hurmmm .. Ada dalam RM30 gak tu.. hurmm ..

Keluar gi cari balik .. Takde gak.. Balik rumah , start enjin kereta .. gi kedai runcit .. Beli gas . Tanya kat pekedai tu , kot kot ada jumpa duit tercicir tu .. Takde katanya ..

Redha je la .. Bukan rezeki keluarga aku .. Hurm…

Apa lembut-lembut ni ?

Tengah sedap tidur .. terasa kat hujung kaki aku tu ada sesuatu ..  Try rasa la ngan hujung jari kaki .. Ada sesuatu !!!

Aku bangun .. tengok , tu diaaaa .. anak aku aihhhh !! Nasib baik laaa tidur kat toto di bawah .. Kalau katil ? Mau dah gi spital balik .. Grrrr.. Tidur ngalahkan mak dia ngingau ! Opssss ..

Mak dia tidur ngigau gitu bila mimpi daddy dia nikah lagi je .. hahahah..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Nak berenang sangat dah dia !

 

Ahaaaa .. Ni video sewaktu di Swiss Damai Laut hari tu .. Baru berkesempatan upload di youtube.. hehehe ..  Aku rasa skang ni mmg dia dah suka gi kolam mandi kot .. suka main air dah ..

Nanti sampai masa , leh sama sama belajar berenang eh .. Daddy pon lom teror ni .. Takat tangan mengayuh kaki berjalan , tak guna gak kan ? Heeee …

Ditawar jadi tetamu di PRIMADONA ?


Rakan blogger yang sebatch dengan aku cari aku di email , FB dan whatsapp .. Lama dah kenal cuma skang ni dia dah jadi penulis skrip di Astro . Murah rezekinya .. 

Aku ingatkan apahalnya .. tau tau dia nak jemput aku sebagai tetamu rancangan PRIMADONA pada hari Jumaat ni ..  Belum sah lagi jemputan tu kerana perlukan kelulusan terlebih dahulu .. Cuma dia nak tanya persetujuan aku terlebih dahulu.

Nak ke tak ? Terlebih dahulu aku tanya dulu isunya .. Mana la tau kannnn .. Dan isunya sama seperti aku di Nona tahun lepas , “ suami surirumah ..”. Leh tahan panas isunya ni .. 

Aku tanya wife , nak terima ke  tak ? Dia tak kisah tapi dia tak nak terlibat sama .. Leceh katanya .. Aku senyum je.. Faham maksudnya .. Biasa la kan , manusia .. 

Takde masalah cuma … hurmm .. Aku jawab yer .. Aku setuju .. Tapi segalanya bergantung pada mesyuarat mereka petang nanti .. Samada mereka nak atau tak nak , aku tak kisah .. Aku terima pon sbb kawan kawan suh terima .. 

Penat nak dup dap dup dap sebenarnya .. heeee ..


** Update Terkini .. kawan tu baru bagitau yang projek tu ditangguhkan ada sedikit masalah .. 

Tolong ibu jap !

 

Ibu masih dlm 'cuti sakit ' .. Ni la masa nak bermanja dgnnya .. Nanti dh keje , susah dah .. Daddy takkan kasi pegang punya vacum tuu.. heee..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Cerita yg ada benarnya ..

The Walking Dead .. aku cukup suka drama bersiri ni .. Dah abis pon aku tgk semuanya .. Skang ni koleksi dvd yg ada cuma season 1 jer .. Nak kumpul yg selebihnya ..

Cerita ni mudah je..pasal sekumpulan manusia yg masih hidup terpaksa berdepan dgn zombies dan juga manusia yg lain .. Haaaa..

Ada kaitan dgn kehidupan sebenarnya cerita ni terutama part zombie makan daging manusia .. tak kira dah saudara atau tidak ..

Apakah kita akan makan daging saudara kita nanti ? Bezanya ,waktu tu nanti kita bukan mati atau tidak sedar !

Published with Blogger-droid v2.0.10
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI