Sempena Hari Bapa

9:52 PTG
Haaaaa .. aku banjer wife !! Betui apa ? Aku kan suri rumah .. hahaha .. Takde la .. Saja je banjer org rumah.. Rezeki lebih skit bulan ni ....

Gaya tonton tv ..

8:45 PTG
Kalau dia dah bergerak ke dapur tetiba iklan di tv bersiaran , maka ginilah dia .. akan jalan kembali ke arah sofa ..Kepala ditelengkan dan ...

Maafkan daddy , sayang !

4:28 PTG
Tinggalkan Qhaliff dgn org tua aku jap sbb ada projek skit mlm ni. Rasa bersalah pulak tinggalkan dia tapi kesian pun ada. Kalau duk kat uma...

Aku setuju cuma ..

12:55 PTG
Serius aku setuju sangat terutama buat mereka yg gemar melemparkan fitnah tp sembunyikan identiti ! Tapi biarlah adil yer … Published ...

Selamatkah lagi kita ?

1:20 PG
  Untuk kali ke dua aku hadiri mesyuarat penduduk di taman perumahan aku ni . Dan satu satunya isu yang membuatkan aku tidur tak tenang ia...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009