Kena tinggal lagi ..

11:06 PTG
Siannn diaaa ..  Apa nak buat ... Daddy gi 'work' .. kang tak keje , orang kata daddy goyang kaki kat umah .. Ingat suri rumah ni go...

HOME OF SUGEE

2:26 PTG
    -iklan-     HOME OF SUGEE telah ditubuhkan pada Disember 2012. Kami ingin mencuba menembusi pasaran Sugar Glider sebagai s...

Dah boleh bergaya !

11:59 PG
Mcm daddy la kan ? Duk umah , selekeh je eh ? Hehe .. bukan apa .. kang menyemat dok umah , ibu pelik je kan ? Heeee.. Bila keluar , b...

Kak Ton yang comel !

12:56 PG
  Akhirnya , dapat jugak bersua muka dengannya di studio B , Media Prima tadi .. Heheheh .. Camana orangnya ? Aku tak nak bicara soal ...

Masalah negara betul !

12:41 PG
  Tak sampai 5 minit gambar ni ! Aku rasa mesti dia mimpi jumpa personaliti TV3 tadi tu .. Confirm tgh interview ... Ikut sapa la ga...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.