Putus tunang ke tak ni ?

10:45 PTG
  Sepatutnya sebelum sesebuah berita diterbitkan , sebaiknya dapatkan kepastian dari dua dua pihak .. Jangan main keluar je dulu pastu bar...

Susu ibu terbaik !

7:02 PTG
  Lama dia tunggu mak dia balik .. Nampak je muka , terus merengek ! Tak sampai 5 minit , terus tidur ... Hurmmm .. Padahal ngan aku t...

Hantu buah atau ?

4:14 PTG
Kalau aku ke dapur , dia pun ikut .. Apa yg aku makan ,dia pun nak .. Aku minum protein , dia pon nak ! Iskhh .. Teringat aku kecik dulu...

Bahayanya mainan murah !

2:00 PTG
  Hurm.. tercabut dah ! Aku tak perasan bilanya tercabut tapi yang aku perasan , Qhaliff kutip serpihan tu dan nak masukkan ke dalam mul...

Calar akhirnya ..

1:02 PTG
Setelah berkali kali jatuh , akhirnya calar dan terdapat ‘luka kecil’ di hujung skrin .. hehee.. Aku puashati ! Kenapa ? Sbb dia jatuh ata...

Suri rumah yg tertewas..

11:14 PG
  Dia terjaga dari tidurnya  dalam pukul 6 lebih .. Lepas mak dia gi kerja hingga jam 11 pagi , masih tak tidur ! Pelbagai usaha dah dib...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.