Kes terdesak !

11:47 PTG
    Patah ! Batang utk sangkutkan menatang ni dah patah .. huhu .. Nak tak nak aku jadi Mcgyver masa muda dulu .. Kiranya berjaya sele...

Maggie Ketam

11:29 PTG
  Sedappp...lama dah teringin wat sendiri ! Tapi ni bukan aku buat la .. wife yg masak .. hehehe .. Sedap lagi dr makan kat kedai ari tu...

Akibat suka main suis !!

7:35 PTG
  Tadi petang gi tunggu wife aku balik kerja .. Sementara tunggu tu , aku bawak Qhaliff merayau kat lobi kementerian tu .. Aku cukup pel...

Aku nak LUMIX GF6

12:50 PTG
  Sejak kehilangan dslr aku yang berjenama NIKON itu , aku malas dah nak berkamera. Hanya guna kamera hp jer.. Senang ! Upload terus ke ...

Kenapa Qhaliff lari ?

12:10 PG
  Babak ni aku ulang berkali kali.. Kenapa ?Sebabnya .. Setiap kali babak ni , dia akan menjauhkan diri dari aku yg dok pegang hp ni .. ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.