Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 29 Jun 2013

Tahniah Kelantan !!

 

Juara Piala FA 2013 , Kelantan

Wah.. dengarnya kali ni ramai teman bersungguh turun gi tengok kat stadium .. Nasib baik berbaloi eh ? Tapi ada gak yang kecewa.. Tak per .. Kalah menang tu , adat perlawan. Yang penting , sokongan tu .. Jangan time kalah , terus hilang mood nak sokong kan ?

Aku .. aku .. aku hanya mampu tonton bola dari jauh jer .. Banyak kerja kena buat .. Cari rezeki untuk keluarga .. sementara ‘laku’ .. Nanti dah tak laku , haaa… susah dah .. huhu .. Harapnya terus laku la yer.. heee ..Alhamdulillah ..

 

Photo

Legaaaa.. hehehe .. Kalau tak ? Perghh…

Honda Civic Blogger Drive 2013 #1

Kali kedua terlibat dgn projek Honda ni .. heer.. Sat gi nak drift lak .. haha..nanti citer ehh ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Bersihkan smartphone anda !

Hanya untuk android jer yer..OS lain aku tatauu .. Buat yg guna android ,sila download dan bersihkan hp anda yg penuh dgn macam macam sampah tu ..hee..

Published with Blogger-droid v2.0.10
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI