Nak tu jugak !!

11:37 PTG
  Nampak permainan .. Dia cool jer .. Daddy yang saja goda dia .. Nak tengok karenah dia .. Daddy tersilap rupanyaa !! Akhirnya ...

Orang minyak menyerang ?

8:00 PTG
  Dah ! Dahh !! Jangan nak wujudkan kontroversi yer ! Ini muka aku yang sedang pakai mask ! Heheeh .. Masker dari Floral Mask .. Best ke...

Ruangan khas buat anda !

3:00 PTG
  Sebagai tanda penghargaan kepada rakan rakan yang menyokong aku selama 5 tahun aku bergelar blogger , aku terasa ingin wujudkan satu rua...

Ibu cemburu rupanya ..

2:30 PTG
  Tak sangkaaa , Qhaliff .. Ibu jeles ngan daddy .. Dia kata Qhaliff sebenarnya manja dengan ibu , bukan daddy ! Olololo .. sampai gitu ...

Bila anak berkemban !

12:37 PTG
  Ramai ingat Qhaliff ni gemuk atau debab .. hahaha .. Tapi bila tengok depan depan , pasti terkejut ! Yang kembung cumalah pipi dan per...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI