Alahai anak aku ..

6:00 PTG
  Menganga eh tengok perempuan ? Tak laa.. dia tengok rancangan Hi 5 tu haa.. Bila ada budak budak dalam tu , mmg dia akan tertarik untu...

Berbakti melalui blog !

2:00 PTG
  Siapa sangka, kan ? Sebenarnya aku tak buat apa apa pon .. Aku terus update blog mcm biasa .. Alhamdulillah , tak besar mana pon apa y...

Amukan Qhaliff !!

12:38 PTG
Bangun je tidur … takde keje lain dahhh selain ajak daddy bermain bersama ! Aku kena ikut je dia .. Main kat tangga la.. Nasib baik dapur ...

Nak Note daddy gak !!

12:35 PG
  Tak kiraaaaa... Siap kejar aku.. Sorok ? Mata mcm helang ! Alih tumpuan dia dgn bergurau.. confirm lupaaaa.. Published with Blogge...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI