Serupa cari dvd lucah !

10:10 PTG
  Lama dah aku nak cari tapi tak terbeli beli lagi . Aku mmg dah ada yang didownload .. Berlambak dalam hp aku ni .. Tapi , tak puaas te...

Masa untuk ..

7:04 PTG
  Tidur puas puasss duluu.. Dah puas , makan pagi lak ... Pastu mandiii timeee.. Dah turun , tak leh naik dahhh.. Dalam kereta...

Bila tiba di Kemaman .

11:19 PG
Wajib singgah beli sata dan otak otak ! Nasib baik masih dlm mood raya jd takde la byk gerai bukak.. Tapau skit utk org tua .. Published w...

Bila aku di Dungun …

9:00 PG
  Takut dia nak berjalan atas pasir ni .. sbb kan pasir ni bila pijak dia tenggelam .. Jadi dengan keberatan badan dia ni , dia tak bera...

Apa itu Hujan Meteor ?

6:46 PG
  Gambar hiasan jer ..  Aku terbaca gak semalam pasal hujan meteor ni tapi terlupa nak tengok .. Lokasi aku sekarang ni mmg cantik sanga...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.