Rindukan daddy ..

10:50 PTG
  Gambar yg baru dihantar wife .. olololo.. Rindu kat daddy ehhhh.. hehehehe.. Lusa daddy balik ehhh sayang .. Mak dia tak windu kee...

Ok , aku malu !!

4:01 PTG
  Baru sampai Ipoh .. Bilik hotel pon dah dapat .. Satu bilik , kongsi dua orang .. Ok la .. Bilik pun luas .. Aku berkongsi bilik dengan ...

Hotel Syuen , Perak

3:34 PTG
  Kali pertama sampai bandaraya Ipoh .. Kot ? Tak ingat … Dan ini kali pertama aku menginap di Ipoh ni .. Terima kasih la yer Tourism Mala...

Huwaaaaaaaaaaaaa !!!

10:00 PG
Sayangkan anak , ganda gandakann .. ehh .. silap.. hehehe.. Kali pertama aku berjauhan dgn dia .. Ni nak gi Perak dan Penang .. Projek skit....

Sedih tengok Qhaliff …

12:00 PG
    Sorang sorang je dia main .. Walaupun aku cuba nak main dengan dia , dia tetap nak gi main dengan budak budak yang sebaya dengan d...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009