Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 4 September 2013

Asal nak besar , cucuk !

 

Hurm.. baru balik dari gym .. Bakar semula segala lemak lemak yang dah terkumpul sejak 3 bulan lepas. Aku , tak de la nak buat badan cam mamat mamat kpop atau nak jadi Terminator .. tapi lebih pada nak jaga kesihatan.

Sejak dua menjak ni , badan tak sedap sbb peluh tak keluar. Aku nak jogging kat kawasan taman , susah skit .. Anak dara dah bersepah. Aku takut anak dara ikut aku jogging sekali .. Haaa.. tak pun , kes terbaru anjing pulak bersepah ! Mau jugak aku bawak lastik bila berjogging. Kena report majlis perbandaran ni .. bahaya !

Kat gym tadi , ada la adik adik yang nak besarkan badan. Aku tau dah apa cita cita mereka . Pastinya nak bikin awek ternganga punya laaa.. hehee .. Yelah , awek sekarang kan suka pakai ketat ketat kasi anak bujang meliur tengok. Bukan anak bujang je , bapak yang mengaku bujang pon terliurr wooo.. Nasib baik aku tak .. Iman kuat lagi ! Hahahaha .. koonooonnnnn ..

Berbual ngan sorang kawan tu .. dia ada la buat bisnis kecik kecik ni.Jual produk makanan sampingan .. protein , fat burner dan mcm mcm lagi laa .. Antara produk yang laku ialah , steroid ! Katanya , ramai yg suka amik tu sbb badan cepat naik ! Kira jalan singkat laa ..

Haihhh .. geleng kepala jer dengar .. Diorg tak fikir kesan sampingan .. Kualiti ? Jauh sekali. Janji badan jadi raksasa dah !

Perghhh … kalau aku badan gini , mau gak Qhaliff ari ari tidur atas dada aku ! Dada boleh gerak gerak ok ! hahahaha ..

Bersenam , jaga kesihatan .. Bukan hancurkan tubuh badan ..

Pukul 4 pagi !

 

Wife bagitau , kul 4 pagi .. si Qhaliff bangun dan buat hal ! Habis dia sepahkan mainan dan menconteng lantai dengan krayon dia tuuu ..

Bila si kecil begini kelakuannya , tau kenapa ? Hehehe.. Dia berak laaa .. Apa lagiiii .. Tu je caranya nak kejut mak pak dia utk cuci bontotnya itu.. hehehe ..

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI