Ahad, 29 September 2013

Potong stim betui la dia ni !

 

Kesan dari kena tembak masa main paintball ! Nampak kat bahu dan lengan tu ? Perghh .. Tak sakit pon tapi rasa best je tengok ! Hahaha .. Lebam tu , rasa sengal skit jer. Cam kena jentik je rasanya ..

Jadi aku berposing tanpa guna 360 untuk simpan kenangan hasil bermain paintball ni .. Ada 7 kesan kesemuanya. Di peha ada satu . Di betis ada satu dan baki semua di bahagian tangan. Kalau betul punya perang , kiranya aku masih berpeluang untuk terus hidup la.. hahaha …

Terus berposing untuk dapatkan gambar yang ok. Kiranya kesan lebam tu nak nampak jelas .. Tapi setelah 10 keping amik , tak jugak nampak !

Yang nampak , budak ni tetiba je muncul keluar dari belakang aku ! Hahahaha .. kaco betul laaaa ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Citer pasal anak pon salah ?

 

Huh … Pun jadi masalah ? Adoiyai .. Kalau dulu aku cerita itu ini itu ini , sbbnya ianya aku dok membaca itu ini atau sedang mengalaminya ..

Sama la jugak bila aku cerita pasal anak aku .. Ianya sedang berlaku pada aku ketika itu atau aku sedang berfikir mengenainya .. Jadi , aku update la pasal tu.

Dan tujuan aku buat gitu , satu hari nanti bila aku dah tiada di atas muka bumi ini , andai Qhaliff panjang umur … bolehlah dia lepaskan rindunya pada aku dengan membaca penulisan aku ini ..

Kalau aku cerita pasal artis , rasanya dia nak amik tau ? Hahaha .. Adoiyaiii .. Rileks laaa .. Bersepah blog dalam Malaysia ni .. Takkan setiap hari ‘ u ‘ bukak komputer , pastu baca blog aku ni dan kemudiannya shut down terus .. Tak kan ??? Kan ??? Haaa.. Dah tu , yang sampai gatal jari jemari nak tinggalkan komen gitu , pasai pa ? Aiyokkk ..  Gi la marah blog artis yang asyik citer pasal artis !

Hurm.. rasanya aku tak la citer pasal Qhaliff 100% kan ? Ada je aku citer pasal  lain .. Kalau nak cerita lain lain punya lain , cer kasi aku RM 1 juta .. Haaa.. leh la aku citer mengenai barang barang yang aku beli ! Hehehehe …

Qhaliff marah daddy !!

 

Heheeh .. Guna gambar lama .. Malas nak amik gambar baru .. boleh ? Hahaha ..

Kenapa Qhaliff marah ? Gini ceritanya ..

Petang tadi , dia main campak campak la barang .. Abis semua dia campak … Ada sekali tu dia campak remote Astro tepat pada muka mak dia yang sedang baring .. Hahaha .. Abis luka bibir ! Aku sengih jer ..

“ Abang dah berkali kali kena.. “ . Aku cakap utk elakkan wife amuk ! Hahaha ..

Selepas tu dia terus buat dan buat .. Dan aku naik geram dengan kelakuan dia tu. Aku bangkit dan gi ke arah dia .. dan tepuk bontot dia ! Hahahaha ..

Tiba tiba dia menangis bersungguh sungguh ! Erk , terkedu aku terus !! Biar benar ? Aku tepuk perlahan benar nehh.. Cam biasa la pon .. Tapi kenapa dia menangis teruk sekali ???

Cuak aku dibuatnya. Aku gi pujuk .. Tak nak diam dia ! Erk .. Camana ni ? Wife bersuara ..

“ Mesti dia dok meneran tadi .. “..

Aku cek bontot dia .. Ada bau .. Patut laaa .. Terbantut dia dok meneran tadi ! Patutlah dia menangis serupa macam marah ! Hahahaha ..

Terus aku bawak ke tandas .. Pancut dengan air untuk kasi jatuh saki baki yang tertinggal .. Keras la tu .. hahaha ..

Pastu baru dia nak diam .. Lega la kot .. hehehehe … Mandikan dia dan baru dia nak sengih .. heheheh ..

Daddy cuak ehhh …

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI