Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 30 September 2013

EPHYRA Kologen untuk aku selamanya ..

 

Kenapa aku kata untuk aku selamanya ? Ok, senang cakap la kan .. Setiap malam sebelum tidur , segelas Ephyra utk aku dan bila bangun , segelas lagi .. Semua ni aku dah ceritakan dalam entri aku yang lepas bertajuk EPHYRA : Sepaket setiap pagi ! dan EPHYRA Kologen menaikkan seri wajah aku ! .

Ada kawan berminat dengan Ephyra ni. Dia tanya aku Kelebihan EPHYRA ni dari sudut lelaki .. Apakah yang bagus sangat ! Haaa.. Aku terpaksa berbisik dengan dia bila bercerita sebab ‘ I malu ‘ okeh ! Hahahaha .. Bukan apa , nanti orang ingat aku dok cerita apa apa tah walhal cerita pasal orang dah kawin ! Haaa .. Kelebihan EPHYRA untuk orang dah kawin terutama pada lelaki ! Perghh..

Photo

Sehingga kini , aku dah amik 5 kotak Ephyra sebagai minuman kesihatan tambahan harian .. Selain wanita EPHYRA sesuai untuk lelaki jugak la ! . Takde apa perlu nak malu minum air yang menaikkan seri wajah aku ni .. hehehe ..

Selain dari seri wajah , terdapat perubahan pada penyakit tekanan darah tinggi aku . Bukan la nak kata Ephyra ni mengubati penyakit aku ni tapi sejak aku rajin minum Ephyra Kologen ni , aku amat jarang sekali mengalami tekanan darah tinggi… Bagi aku la.. Korang aku tak pasti .. Kalau nak cuba , apa salahnya kan ? Tak salah mencuba ..

Selain aku , lelaki yang aku kenali mengambil Ephyra Kologen ni ialah Norman Hakim . Menurutnya, dia amik selepas workout untuk menambah tenaga yang dah hilang setelah penat bersenam .. Selain dari tu , dia juga nyatakan kesan pada kulit dia lebih lembap dan kurang berminyak selepas minum EPHYRA.

Ini mengukuhkan lagi kata kata aku yang lelaki pun sesuai jadikan Ephyra Kologen ni sebagai minuman kesihatan harian mereka .

gambar norman hakim

Haaaa .. Persoalan yang berada dibenak anda , aku tahu dah !! Halal ke produk Ephyra Kologen ni  ???

Jangan risau aihhhh .. Untuk membuktikan yang produk ini mempunya sijil HALAL dari kerajaan Malaysia , mereka akan membuka booth ( nombor 078 ) di Ekspo Makanan Halal Terbesar Malaysia di Pusat Pameran Mines , Seri Kembangan Selangor pada 2hb Oktober hingga 6 Oktober nanti ..

Jangan lupa singgah yer .. Sebab mereka akan adakan cabutan bertuah dan pelbagai hadiah menarik menanti anda !

e-flyers-240913

ephyra-blog

Ok ,bagi mereka yang berminat nak beli , buat masa sekarang terdapat promosi  khas untuk pembaca blog ini iaitu 2 kotak  RM 380 . Cuma nyatakan saja nama blog  ini utk dapatkan deal tersebut.

Buat mereka nak mencubanya terlebih dahulu EPHYRA , kini ada dalam bentuk TRIAL PACK dan insyaAllah ,  kesan dia dalam tempoh 10 hari boleh nampak ..HARGA TRIAL PACK : RM 68 (semenanjung) / RM78b (sabah/sarawak)

 

Untuk maklumat lanjut, boleh layari :

  1. website official - www.oceanlife2u.com

  2. facebook- www.facebook.com/oceanlife2u

  3. instagram : ephyra2u

Jika ada yang berminat nak mencubanya , korang leh hubungi :

Shema Zailan (012 647 9747) @ Cantikbersamaephyra.blogspot.com

Jangan pandang ringan akan kunci rumah anda !

 

Anak kunci mangga patah setelah dia bengkok sebab kerap jatuh atau dicampak dek Qhaliff bersama mangganya sekali ! Huhuh ..

Nak taknak , mahu atau tidak .. penat tak tidak , kena gi kedai untuk buat pendua pentiga penempat  kunci ni sebelum semuanya patah !

Jangan pandang ringan wooo .. Bayangkan kalau kunci tu ada satu je , dan hilang sedangkan ahli keluarga ada di dalam rumah ! Camana nak keluar ???

Gi kedai buat .. Anak kunci tu saja RM10 .. perghhh .. Bapak giler mahal .. Ni mesti sbb petrol naik harga ari tu .. Ke subsidi anak kunci dah takde dah ? Hurmm..

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

NOKIA LUMIA 925 , milik ku akhirnya !!

 

Wargkhhh .. rezeki Qhaliff ni .. Aku ingatkan tak dpt dah hp ni.. Maklumlah , kamera , gps , call , sound , semua mmg best ! Nak pulangkan selepas review tu , mmg sedih laa .. huhu..

Aku menang kategori paling byk LIKE .. LIKE yg original yer.. Bukan beli beli punya .. hehe.. Alhamdulillah.. Leh layan byk game pasni ..

Terima kasih pada rakan yg klik LIKE dan yg sokong blog saya..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sekadar nak sakat aku je !

 

Beria dia berebut handphone Nokia Lumia aku tu ! Dia tau ke nak guna ? Hurmm..

Setakat ni , dia tau mana satu paparan yang betul atau terbalik. Selain dari tu , dia tau skrin tu skrin sesentuh ! Abis dia main tekan tekan gitu jer !

Photo

Masalahnya , dia bukan nak main sangat pon .. Lebih pada tak kasi aku nak main ! Aku pulak , bukan nak main pon.. Saja nak sakat dia suh mai kat aku ! Hahahaha ..

Bila dia amik yang tu, aku amik hp HTC aku yang satu lagi. Beria pulak dia datang nak amik yang tu dan Nokia tu dia nak main campak gitu jer  ! Nasib baik aku dah sempat baca apa dia nak buat !

Bila dah kasi yang HTC tu , aku guna Nokia .. Dia datang nak amik semula ! Kesudahnnya , aku letak dalam buaian .. dan sila tidur !!

Dan dia tidur … Hehehe.. Baru dapat update blog .. huhu ..

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

Potong stim edisi dialog !

 

Nak dijadikan ceritanya … Maka …

Gitulah adanyaaa ….

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI