Rabu, 2 Oktober 2013

Nasi lemak , pagi . Malam , nasi ??

Yearghhhh , nasi arab kambing madu kooooo.. Sodaaaapp.. Hancur diet ??? Apadahalllll...

Published with Blogger-droid v2.0.10

External Hard Disk baru yg ..

Dengarnyaaaa , best ??? Tunggu aku buat review ehhh..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Makin rapat dengan daddy ?

 

Sekarang ni , bila gi rumah org tua aku .. aku perlukan lebih 10 minit utk lepaskan diri dari Qhaliff ! Dia tamo gi kat sapa sapa dan jarinya kuat pegang aku ..

Kenapa boleh jadi gitu ? Apakah sebab dia kurang berkawan atau mmg perangai budak yang dah mula mengenali orang , sukar nak rapat dengan orang lain terutama yang jarang mukanya di lihat !

Tapi bila dengan anak buah aku .. Tengok muka dia je pon dah ketawa !

Ngan orang lain , dia tak nak sangat .. Haaaa .. Ngan rakan sebaya je kot dia nak .. Yang besar besar tu , dia takut .. huhuuhu .. Bila takut , mai la cari aku sambil menangis !

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

Borong nasi lemak..

3 bungkus aku punya .. Qhaliff,sebungkus dan wife 2 bungkus.. Baki , orang tua punya.. heeee .. 10 bungkus aku beli ..

Sedap nasi lemak ni . Lama dah rakan rakan kt taman perumahan aku ni dok ckp pasal ni dan aku terjebak dah..

Harap tak berlemak pasni , udah laa .. heeeee...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Alahan pada isteri ..

 

Hurm.. Dulu , sewaktu isteri mengandungkan Qhaliff .. dia kerap  muntah dengan teruk  ketika dalam trimester .. aku cukup takut .. Kenapa boleh jadi gitu ? Apakah faktor pemakan ?

Lalu aku up dalam blog mengenainya .. Sat nak tengok balik apa kata aku ketika itu ..  Haaa , jumpa entri tu ! Hahaha .. Adoiyaii… Sampai gitu sekali pemikiran aku .. Baca entri "Ibu mengandung , kenapa kerap muntah muntah (Lanjutan ) ." ni ..

 

Majoriti wanita yang mengandung akan mengalami simptom alahan ini .. Muntah dengan teruk , tak leh bau dapur atau bau manusia berdekatan dengannya dan macam macam lagi !!

Menariknya , bukan perempuan je leh rasa alahan ni .. Silap silap si suami pon dapat ‘ menikmatinya’ dan ketika ini barulah tau camana bestnya alahan ini !

Alahan ni bukan sekadar muntah dengan jayanya tetapi juga melibatkan lesu ! Lesu hingga asyik nak tidur jerr ! Haaa .. Berlaku pada wife aku dan juga rakan blogger , Que Achmad yang mana isterinya sedang mengandung dan mereka berdua dapat alahan yang leh tahan teruk gak laa .. kira sampai kena amik cuti.. Hehehe..

Aku ? Bila wife alahan gini , mmg part jaga Qhaliff ni akan berterusan hingga dia tidur ! Dalam erti kata lain , kalau nak update blog tu.. mmg susah dah skang .. Sebab tu aku makin kurang update !

Bila begini , ada suami tak tahan dan akan marah marah .. Ada juga yang simpati dan senantiasa ada di sisi isterinya dan akan mengurut belakang setiap kali isterinya muntah ..

Buat suami , hargai isteri anda ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI