Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 19 Oktober 2013

Menanti adik Qhaliff ..

Baru 3 bulan usia kandungan tp masa bergerak pantas.. Tau tau dah tiba masanyaaa .. tgk Qhaliff dah la ., Rasa seperti semalam je tau mrrangkak walhal hari ni dah pandai ajak wrestling !!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Si muncung duckface ..

Nak tgk video ni , gi ke imstagram aku.. cari 'ben_ashaari' .. Jangan tanya kenapa dan mengapa dia buat gitu .. Automatik !!

Merajuk pon dah buat gitu dah diaaa ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Mee rebus yang sedap !

 

Photo

Alhamdulillah .. Selesai segala masalah hari ni .. Bukan semua tapi ada la segelintir yang buat aku pening kepala .. Dan diselesaikan walaupun belum selesai sepenuhnya ..

Bila mood tak bagus , bagi la apa makanan sekali pun , pasti terasa tidak enak. Begitu juga mee rebus yang aku makan di Killiney Kopitiam ni .. Nampak hebat dalam gambar tapi bila makan , tawar benar !

Apakah tawar dan tak sedap ? Sebenarnya , sedap je pon cuma aku je yang mood ke laut . Fikiran entah ke mana .. nafsu makan pon takde . Makan sekadar untuk kenyang .. Hurmm .. Hasilnya , mmg perut kenyang tapi rasa tiada ..

Mood begini , jangan buat review makanan ! Kesian tokey kedai .. hehehe. Dan kesian gak kat staff situ. Tak tinggal tips untuk diorang walaupun cemerlang buat kerja.. heee… sori ya paakk ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI