Sedih Kelantan kalah !

9:00 PTG
  Hehehe.. entah dari mana datang mood nak tengok bola kebelakangan ni .. Agaknya terpengaruh dengan wife la kot ..Hehehe.. maklumlah , or...

Hadiah harijadi aku ..

2:53 PTG
  Eh.. bukan hari ni tp November .. heheeh.. Kiranya tahun ni punya hadiah , mmg bermakna laaa.. Bulan Nomber punya isu .. keluar dlm ma...

Memang automatik ke ?

10:56 PG
  Tak diajar .. tp kebanyakan yg aku kenal , begitu.... Atau komen dr para penjaga , anak mereka .. nak berak mesti menyorok .. Kuasa Al...

Hantu dalam LRT ?

1:07 PG
  Baru-baru ni , aku naik lrt dari Sentul Timur ke Cheras , dalam jam 11 lebih malam. Dah lama giler tak naik lrt . Nanti nak bawak Qhalif...

Anak daddy !

12:38 PG
  Hurmm.. melekat jer .. Walaupun mak dia ada , dia nak gak melekat ngan aku .. Nak dijadikan cerita laa .. Petang tadi nak gi makan kat...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.